Welk Centerparcs park heeft ECHT nette huisjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Melrose, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Goedemorgen dames,

Ik wil deze zomer heel graag naar een vakantiepark met mijn gezinnetje. CenterParcs lijkt me erg leuk ivm de Market Dome. Maar ja, Centerparcs heeft een beetje een slechte reputatie qua huisjeskwaliteit....

Ik wil erg graag Centerparcs ivm de Dome, maar zoek dus wel een net, schoon en relatief modern huisje. Welk park kunnen jullie aanraden? En bijvoorbeeld een specifiek huisnummer? :)

Heb ook al aan Landal gedacht (vorig jaar geweest), zij hebben geweldige huisjes maar ik wil dus echt graag naar Centerparcs. Hoor het graag of jullie een goed Centerparcs park met echt goede huisjes kennen!

X

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik lees graag mee! Ik vind dat zo zonde van Centerparcs, hier kiezen wij daarom ook sneller voor landal, maar ja Centerparcs die plaza is zo gezellig!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij zijn de gerenoveerde huisjes wel beter. Het staat er op de site bij als huisjes gerenoveerd zijn. Zelf heb ik alleen ervaring met de oude huisjes en die zijn inderdaad vies, vaak dingen kapot en echt een waardeloze bank. In de zomer 'mis' ik zo'n dome niet omdat ik dan -hopelijk- liever buiten ben. Voor ons dus reden om juist in de zomer niet voor Centerparcs te kiezen. Dat doen we alleen als we in de 'slechte seizoenen' een midweekje weg gaan.

Maar goed, kijk dus eens op de site naar gerenoveerde / vernieuwde huisjes.

4. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn ook gelijk een stuk duurder dan ;)

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij zijn vorige week een midweek in Erperheide geweest in een comfort kindercottage(217). Ik moet zeggen was een mooi en net huisje. Maar ik denk dat je met Centerparcs ook mazzel moet hebben met wie je cottage schoonmaakt. Ik denk dat je nergens garantie hebt...

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik ga graag naar Centerparcs. Heb meerdere parken gehad. maar inderdaad schoon is het niet.... Vaak ook erg verouderd.

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij zijn in 2013 naar bispingerheide geweest en hadden toen een nieuw huisje, waren erg mooi en ruim! maar lagen dus wel echt aan de rand van het park en moesten 15-20 minuten lopen naar het zwembad en restaurant....
    was ook een erg mooi park!

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Misschien landal lommerbergen of het vennenbos? Zijn beide ex-center parcs parken, maar met de landal huisjeskwaliteit en uiteraard is er een market dome....

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Vennebos heeft oude cp huisjes ;)

10. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Huttenheugte in ieder geval de VIP huisjes rond de nummers 960. Die oude huisjes vind ik zelf ook wat smoezelig...

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Landal is altijd schoon en meer comfort...oké geen markertdome dat is wel minder. Maar hoe vaak zit je daar? Maar ook dat is weer persoonlijk

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Landal Het Loo heeft een overdekte plaza met twee verdiepingen waar oa winkels, restaurants, een speelparadijs, bowling, gokpaleis, receptie en zwembad. Veel veel netter dan Centerparcs, hele nette luxe huisjes en een prachtig park. Echt een aanrader tov Centerparcs.

13. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    wij zijn de afgelopen jaren naar Vossemeren geweest, net over de grens. We hadden beide keren een gerenoveerd vip huisje. Vond ik erg netjes en mooi. Zeker een aanrader. We gaan dit jaar weer een paar daagjes:D

Wel uitkijken want er zit iets in het water daar...Kom elke keer zwanger terug:$:cool::D:D

14. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
  15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    VIP cottages altijd netjes is onze ervaring! Comfort was smoezelig en verouderd, niet cp waardig ze zouden deze huisjes eens een oppoetsbeurt moeten geven! Ik zou voor 4 VIP vossemeren gaan, met jonge kinderen naar kempervennen ( peuterbad leuk)

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    De Eden cottages. Ik vind de Kempervennen, het heijderbos en erperheide het leukst.

17. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Inderdaad de eden cottages.
    In november bij de Kempervennen geweest, mooI park!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Centerparcs in emmen Sandur. Vrijstaand en netjes en strak ingedeeld. Hier nu al 5 x geweest omdat juist daar zo netjes is.

Deel Deze Pagina