Koblenz welke Globus?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Catmommy, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mijn moeder komt zelden buiten Nederland en over 2 weken gaan wij een weekendje met haar, mijn vader en broertje naar Duitsland.
    We rijden ook langs Koblenz.
    Dus ik dacht: laten we een grote supermarkt bezoeken, dit gaat mijn moeder geweldig vinden.

Maar nu vind ik er 2.
    Koblenz-Bubenheim en Koblenz Löhr-Center.

Die tweede zou in een groot winkelcentrum liggen, en die tweede volgens mij in een industrie terrein.

Mijn moeder houdt niet van shoppen, dus ik doe haar geen plezier om uren rond te kijken in zo'n super groot winkelcentrum.

Ik ben dus benieuwd, welke van de 2 Globus supermarkten zou het leukste zijn om in rond te kijken.
    Het gaat mij dus puur om de grootte van de winkels.

Mocht iemand leuke tips hebben in omgeving Bacharach dan hoor ik het graag:)

2. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke globus geen idee.

Maar aanrader is zeker om een stukje langs de rijn te rijden bijv van Sint goar tot bingen, of te wandelen. bezoekje brengen aan st goar. als jullie van wijn houden is het wijnmuseum aan rudesheim een aanrader.
    Voor de rest daar alleen bekend op het water.

3. lemontree

lemontree Niet meer actief

Die in het Lohr center is wel groot. Zit gewoon op de onderste etage waar je vanuit de parkeergarage zo heen kunt. Je hoeft echt niet te shoppen al is het wel een leuk centrum. Ook qua eten kun je er goed terecht.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb je ook ervaring met die andere Globus toevallig?:)

@mrien: we verblijven in Bacharach, in een huisje aan de Rijn, dus dat komt goed!:D

Deel Deze Pagina