Kan iemand mij dat vertellen? Hoogstwaarschijnlijk moeten wij er voor werk heen, maar ik twijfel ontzettend of ik wel mee wil...
Druk, bloedheet, (oftewel neem een vestje mee want je zal meestal in de airco zitten), internationaal, geweldig shoppen, heerlijk eten, fijn uitgaan, leuke excursies. Ik vlieg voor KLM en deze bestemming is onder de bemanning zeeeer geliefd. Dus dat zegt wel genoeg denk ik Zeker gaan!
Ben er zelf niet geweest, mijn schoonzus wel, ook voor haar werk, die was er HE-LE-MAAL weg van en is er later nog eens op vakantie geweest.
Een vriendin van mij is er net naartoe geëmigreerd, zo geweldig vindt ze het daar! Het is een stad met veel verschillende aspecten, er is ook een heerlijk strand en het eten schijnt er fantastisch te zijn. Lekker doen dus!
Een paar jaar geleden voor 4 dagen heen geweest i.v.m. werk. Was fantastisch. Wel erg warm en druk, maar het is een van de meest bijzondere dingen die ik ooit heb meegemaakt. Je waant je echt in een andere wereld. Zeker gaan!!
Wij zijn er op doorreis een paar dagen geweest. Het is alweer een aantal jaar geleden, maar ik vond het een erg fijne stad. Eerste indruk was erg druk en massaal maar er zijn hele mooie plekken in en net buiten de stad. Als je de tijd hebt, neem dan de tram naar de peak. Alleen de rit naar boven is al een belevenis en het uitzicht over de stad is daarna is indrukwekkend. 's Avonds de lichtshow op de wolkenkrabbers vanaf de boulevard kijken en als je tussen het werken door nog kan, een veerbootje nemen naar één van de voor de kust gelegen eilandjes. Ik zou zo weer gaan Dus ik zeg, als je de kans hebt gewoon doen.. Hangt er natuurlijk ook vanaf voor hoe lang je daar zou blijven.. Is het voor een korte tijd of wordt het echt wonen daar?
3 a 4 maanden wordt het. Ik zie in mijn hoofd alleen maar rijst, heel veel mensen en ben bang dag ik niet snel genoeg thuis ben als er iets gebeurt. Het gaat namelijk niet zo goed met mijn oma en de rest van de familie kijkt niet naar haar om. We gaan in november dan weg.
Gewoon gaan! Het is maar 4 maanden, dat is zo om. Ik heb in Afrika gewoond en echt, als er iets is, binnen 24u ben je thuis. In Hongkong is dat echt niet anders.