bedtijd vakantie 8 maanden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tamaartj, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan binnekort op vakantie naar de canarische eilanden en dan is onze dochter ruim 8 maanden...
    ze gaat altijd rond 8 uur a half 9 naar bed, maarrrrr hoe gaan we dat doen met de vakantie? Hoe hebben jullie dat gedaan??
    Gewoon om 8 uur naar de kamer of in de buggy leggen zodat je savonds nog bij de entertainment kunt gaan zitten met een drankje??
    Ik weet het echt niet??
    Wie kan mij helpen

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik zou zeggen kijk naar je kind je weet zelf het beste wat ze aankan. mijn ervaring is dat ze het best wel eens een avondje volhouden. maar niet elke avond, dan worden mijn kids erg dwars en jengelig. ik zou het dus per dag bekijken. als ze ook in de buggy wil slapen is die dus ook nog een fijne oplossing. lekker laten liggen en zelf een fijne avond saampjes bij de enterrtainment.
    wij hadden toen een huisje en zodra ons meisje sliep gingen wij op het terras zitten. haalden om de buurt een cocktail en konden goed genieten van alle muziek ook ideaal dus.

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij legde hem zoveel mogelijk op de normale tijd op bed. Eten was pas vrij laat,7 uur, en hij ligt altijd om half 8. Tijdens het eten werd hij dan echt altijd al onwijs moe dus gewoon op de kamer op bed gelegd en zelf op het balkon een boekje gelezen, spelletje gedaan etc. Vonden wij prima.

4. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok thanx
    ik vind het zo ontzettend lastig want we gaan namelijk met mijn ouders en zusje en dan om elke avond al om 8 uur in je kamer of op het balkon te zitten is ook niet alles... (maar ja dat weet je als je aan kinderen begint :) ) Ik ga het inderdaad gewoon van dag tot dag bekijken en misschien om de avond op het balkonia doorbrengen

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Wij zijn net terug uit Turkije. Wij dachten ook dat we elke avond op onze kamer zouden zitten maar Luuk deed het super hij kreeg om 7 uur een fles dan legde we hem in de buggy hij viel als een blok in slaap savonds legde we hem over in zijn bedje en sliep door tot de volgende morgen:D en Luuk is echt geen makkelijke baby. Dus ik zou zeggen kijk gewoon hoe het gaat.

Deel Deze Pagina