Camping stacaravan Frankrijk ideeen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mississippi, 28 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    We willen deze zomer met de auto op vakantie. Maar waarheen? Ik kom mijn hele leven al in Spanje, ben verder nooit ergens geweest, dus heb geen flauw idee waar het leuk is. Iemand leuke suggesties? Onze ‘eisen’:

- Niet meer dan ca 1200 km rijden.
    - stacaravan
    - kleinschalige mooie camping/park (iig niet zo massaal als bij het Gardameer)
    - leuk met dreumes en peuter
    - strand op kort stukje rijden
    - in de buurt een leuk stadje oid

Wie heeft een leuk idee?

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Kijk eens op Groupon, hadden ze van de week een aantal leuke acties staan, wel op de uiterlijke aankomst data letten. Betrof Italië, Frankrijk en Spanje uit mijn hoofd gezegd.
    Wij hadden er geluk mee omdat de laatste data precies de week voor de start van de bouwvak was in ons geval (mogen van 1 week voor tot 1 week na dit jaar)

Mississippi vindt dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Wij zijn 3 jaar geleden naar camping ‘le bois de valmarie’ geweest. Ligt tegen de Pyreneeën aan (tegen Middellandse Zee) dus misschien iest te ver. Maar de camping is niet heel groot. Heeft een heel leuk zwembad en je kan lopend naar het strand (camping af, straat over steken en je bent er). Wij vonden het er heerlijk.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh klinkt goed! Ik ga even kijken! Bedankt!

Adje vindt dit leuk.
  5. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Inderdaad leuke camping, mijn zusje heeft daar gewerkt.

Volgens mij mag je ook gebruik maken van de faciliteiten van een aantal grotere campings in de omgeving.

Adje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina