Ervaringen sprookjescamping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juut26, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lees op zoover wel goede berichten over de sprookjescamping in overijssel.
    Wie van jullie is er geweest en is t leuk met een kindje van 2,5 jaar? (en een babietje)
    Alvast bedankt!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ben er zelf nog niet geweest, maar mijn collega's zijn altijd erg enthousiast over deze bestemming.

Kwebbel

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankjewel voor je reactie! we zijn een beetje aan het twijfelen tussen de sprookjescamping en camping de wije werelt (http://www.ardoer.com/nl/camping/wije_w ... amping_de/)
    die lodges van de wije werelt zien er wel heel stoer uit!
    ben jij (of 1 van je collega's) daar toevallig bekend mee? deze twee bestemmingen lijken wel wat op elkaar, ben benieuwd of je er nog 1 kunt aanraden...alvast hartstikke bedankt weer!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb die andere camping ook even bekeken. Ik ken het niet, maar als ik persoonlijk zou moeten kiezen zou ik voor de sprookjescamping gaan omdat het echt kind gericht is.
    De sprookjescamping staat in ieder geval bij ons op de lijst. ;)

Kwebbel

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankjewel kwebbeltje! lief dat je even gekeken hebt..denk inderdaad dat het de sprookjescamping gaat worden!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben benieuwd wat jullie uiteinelijk keus gaat worden. Mochten jullie naar de sprokkjescamping gaan houd ik me aanbevolen voor commentaar ;)

Alvast veel plezier met alle voorbereidingen.

Kwebbel

7. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    Hij is zo fantastisch dat men wonende in dezelfde plaats er zelfs op vakantie gaan, persoonlijk begrijp ik dat niet maar zegt genoeg over de camping denk ik!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankjewel nog loesjej!
    en tsja, ik zou dat ook niet zo gauw doen, in mn wigen woonplaats op vakantie gaan haha..

wij hebben in ieder geval geboekt voor de sprookjescamping, via een particulier een stacaravan gehuurd waar ook al van alles aan kinderspul aanwezig is (bedje, box, stoel, bolderkar en zelfs speelgoed) dus ik ben benieuwd! ik zal laten weten hoe het is geweest (maar dat duurt maar liefst nog 7 maanden haha..)

9. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Hee juut,
    Wij hebben geboekt op de sprookjes camping, hoorden ook idd overal dat het een mooie camping is en na dat we de site bekeken hebben hebben we besloten om daar dus vakantie te vieren.
    Wij gaan in een tent aldaar gehuurde tent.
    Ik Hoop voor dan dus ook niet op al te warm weer (voor het eerst dat we in een tent gaan).

10. Jack75

Jack75 Lid

7 jan 2009
    13
    0
    0
    Toevallig dat een collega van mij het er laatst over had, zij waren hier afgelopen jaar met de hele familie geweest, opa, oma, kinderen en kleinkinderen en ze waren dolenthousiast hierover.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk om te horen, dank voor jullie reacties!
    denk dus dat we er wel goed aan hebben gedaan!
    enne nicole ik hoop stiekem wel op een beetje warm weer hoor ;)
    liever beetje puffen dan een week regen..wanneer gaan jullie?

12. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Heey hoi juut

Ik zag dat jullie naar de sprookjescamping in hardenberg gaan? Wij gaan ook. We zijn al op de camping wezen kijken maar het zag er onwijs leuk uit voor de kinderen...

Groetjes

13. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    wij gaan vrij laat , in week 34 .

En over het weer heb je gelijk ik moet er niet aan denken om met een week regen in een tent te moeten zitten.

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

Bekenden van ons zijn er ook 2 weken geweest en wij hebben er ook een nachtje gelogeerd:
    Super camping!

15. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Vorig jaar zijn wij voor het eerst geweest. Onze dochter was toen 4 en ons zoontje bijna 1.

Wij hadden toen ook een stacaravan bij een particulier gehuurd.

Omdat de vakantie echt super fantastisch was en de kinderen het echt helemaal geweldig vonden, hebben we tijdens de vakantie vorig jaar meteen geboekt voor dit jaar !

Maar dit jaar gaan we voor het eerst kamperen, in een huurtent. Wij gaan van 17 juli tot 31 juli, en hebben tent nummer T048 (op het hoekje).

Nog meer mensen die in deze periode gaan ?

Kunnen we wel een kleine zwangerschapspagina meet houden hihihihi.

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wij willen ook boeken, maar ik twijfel omdat ik vlak bij het veldje die wij hadden uitgekozen water omheen zit. iemand ervaring hiermee? op internet is het zo moeilijk te zien..

17. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Niek, welk veld bedoel je ?

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    kikkerbad, kan dat?

19. mvamberenkeenan

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assendelft
    Ik heb even gekeken op de plattegrond, Kikkerbad is inderdaad een naam van een veld.

Als ik zo op de plattegrond kijk, zie ik inderdaad water.

Ikzelf heb niet aan die kant gestaan, maar van wat ik me nog herinner, is dat er wel hekken staan.

Het is een zeer baby- en kindvriendelijke camping, ik ga er vanuit dat ze op de hoogte zijn van de gevaren van water en dat ze daar ook hun maatregelen voor getroffen hebben.

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    bedankt voor het meekijken, heb even gebeld en het is inderdaad afgezet, dus we hebben geboekt!

Deel Deze Pagina