Welk cijfer geef jij jouw partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 27 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Al had jij wel gezegd dat jij je man onaantrekkelijk zou vinden om die reden, dan mag dat gewoon. Ik vind het echt zwaar overtrokken dat er wordt geroepen dat dit niet mag, want tja er kunnen mensen met overgewicht meelezen en die zouden weleens geraakt daardoor kunnen worden. o_O

Dubbelgeluk, Nellie4, dds en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Wat bij de een niet mooi is, is het bij de ander wel.
    Zelf heb ik het liefst lang, dik haar maar ik ken een vrouw die heel kort grijs haar heeft en het staat haar super! Ze is super sportief en toch vrouwelijk en die grijze kuif maakt haar blauwe ogen nog sprekender.
    De kunst is om aan iedereen iets moois en aantrekkelijks te ontdekken. Ik ken een vrouw waar veel mannen van onder de indruk zijn, niet omdat ze zo knap is maar om haar innemende karakter en omdat ze altijd straalt. Je voelt je meteen gezien bij haar, dat is dus aantrekkingskracht...

Kijk maar eens naar aflevering 4 van Mooier wordt het niet; het stukje over het modellenbureau met alleen maar modellen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen, ik vind ze stuk voor stuk echt wel mooi!

Zelf ben ik super slank maar ik baal ervan dat ik snel stug overkom en een wat afwachtend karakter heb of mensen vinden dat ik boos kijk. Als ik nadenk heb ik nl meteen een frons boven mn ogen, echt niet aantrekkelijk... Op fotos trek ik altijd een raar gezicht, ik kan niet poseren.
    5 kilo erbij in ruil voor wat meer innemendheid? Graag!

Bloem2310, citroenrasp, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Je hebt ook prachtige mensen met een vreselijke persoonlijkheid/karakter. Dan vind ik die niet mooi meer.

suus1983, vruchtje24 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind een karakter echt het allerbelangrijkste. Zo had ik destijds een manager op het werk en qua uiterlijk niet heel aantrekkelijk maar ze had zo’n lieve uitstraling en fijne stem en dat maakte haar tot een fantastische vrouw.

citroenrasp, YaelStone en Annemeis vinden dit leuk.
  5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.749
    113
    Grappig dat je dit benoemt... Stem komt voor mij namelijk absoluut vóór gewicht. En ook voor een heleboel andere dingen (nee, niet voor karakter hoor ;)). Sommige stemmen kan ik echt niet uitstaan en hoe mooi iemand verder ook is, ik blijf dan aan die stem denken haha.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Jazeker doet hij dat ❤

Anouk2005 vindt dit leuk.
  7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wisselend per moment. Meestal en gemiddeld een 8,5. Vandaag een 4 qua onaardig reageren :(

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    De buurvrouw van mijn zus heeft een stem... Erg! The Nanny maar dan nog erger! (Voor degene die de Nanny niet kennen, Google even) Ze is echt superaardig en grappig, maar ik ben blij dat ik niet naast haarloos :)

Magnolia29 en citroenrasp vinden dit leuk.
  9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zo had mijn dochter een zwemjuf die mijn man en ik Saw noemden. Vreselijk snerpende stem.:roflmao:

Youtan, citroenrasp en Anouk2005 vinden dit leuk.
  10. Whoopy

Whoopy Actief lid

7 mei 2019
    445
    730
    93
    Vrouw
    Ik geef mijn man een 7,5
    Pluspunten: Hij is enorm geduldig. Hij gaat door het vuur voor zijn gezin, is creatief en een enorme doorzetter. Hij is ook altijd positief ( waar mijn glas nogal eens half leeg is).

Minpunten: Hij is vaak zoooooo traag ( zodoende wel eeuwig relaxt) en ziet uit zichzelf niet wat er moet gebeuren. Niet zo handig in een gezin met 4 kinderen en allebei een baan.
    We zijn al 22 jaar getrouwd, maar nog steeds is de ergernis zeer groot als ik na een dag in het weekend thuiskom uit mijn werk en het huis is één grote ontplofte bende.
    Na al die jaren heb ik de hoop opgegeven dat ik hem opnieuw op kan voeden.
    O ja.......en dat gesnurk! Vreselijk! en zeer onaantrekkelijk!

Toch ben ik na al die jaren nog dol op hem!
    En hij op mij ( ik heb nl ook mijn onhebbelijkheden, al geef ik dat niet graag toe:roflmao:)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  11. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Momenteel geef ik mijn man een 6.5

Op leuke dagen een 9. Hij is knap , netjes verzorgd,

Alleen laatste tijd hebben we nogal wat dipjes door zijn verleden waardoor hij soms een grote lul is dat haalt zijn punt echt wel omlaag , dan is hij lomp qua opmerkingen, ligt hij geregeld met mij en de kids overhoop en kan ik hem echt de deur uit kijken . Hopenlijk is dit maar tijdelijk . Zo wil ik geen 50 jaar meer door

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat van dat huis als een ontplofte bende is hier ook een enorme ergernis,
    Ik word er gewoon niet goed van. Hij hoeft echt niet te stofzuigen of te dweilen maar alles blijft gewoon staan en niets wordt opgeruimd. Volgend jaar ben ik zelf een lang weekend weg en ben benieuwd wat ik dan ga aantreffen bij thuiskomst ;)

Whoopy, NiVa0230 en Salentein vinden dit leuk.
  13. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik heb overgewicht en flink ook maar het kan mij echt niet boeien wat een vrouw van haar man vind hoor. Of hij nu dik of dun is. Zij moeten met elkaar leven, niet met mij en ik niet met hen. Ik kan het ook best begrijpen. Uiteraard heeft iedereen een ander schoonheidsideaal. Mijn man zegt heel eerlijk dat hij niet als eerste voor mijn uiterlijk viel, hoewel hij vind dat ik een enorm mooi gezicht heb, maar als eerste voor mijn karakter.
    En andersom is dat ook. Ik viel nooit maar dan ook nooit op mannen met lang haar, dat vond ik zelfs smerig. En wat heeft hij? Lang haar en zelfs dreadlocks en ben dolgelukkig met hem.
    Ik wil graag afvallen en werk daar dan ook voor, als er tenminste niets tussenkomt zoals de afgelopen jaren het geval was, maar voor mijn man moet ik dat doen voor mezelf en mijn gezondheid en hij heeft me het liefste nog 100 jaar gezond en niet specifiek slank.

NiVa0230, Dubbelgeluk, Anouk2005 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.184
    113
    Ik begrijp je reactie en uitleg maar ik vind wel dat je een beetje moet oppassen wat je zegt over dat veel mannen het gewoon mooier vinden. Ik ben heel slank (172cm en 50kg) en er zijn ook zat mannen die dat mooi vinden. Zoveel mannen, zoveel meningen :)

YaelStone en Emmaly vinden dit leuk.
  15. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.749
    113
    Waarom zou ik daarmee moeten oppassen? Het is toch niets schokkends of beledigends ofzo, ik zei daarbij niet dat iedere man dit mooi vindt. Maar het is wel een feit dat veel mannen (m.n. uit niet westerse landen), voller mooier vinden.

Nellie4, suus1983 en Anouk2005 vinden dit leuk.
  16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maar wat is dan in deze ‘voller’?
    Vrouwen met een BMI van 25 a 26 of vrouwen die in de categorie morbide obesitas vallen?

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maar idd: zoveel mannen, zoveel smaken.
    Het gros van de mannen vallen op vrouwen met een gezond gewicht. Er zijn echter ook mannen die een soort van ‘accepteren’ dat hun vrouw de boel de boel laten en er geen drama om maken terwijl zij seksueel gezien liever een vrouw met een frisser gewicht zouden willen hebben. Of idd het sexy vinden als vrouwen 20 kilo te zwaar zijn. Er zullen ook best wat mannen zijn die dat sexy vinden..

En daarnaast bestaan er ook nog een zeer klein percentage mannen die vanwege een zieke aandoening vrouwen willen feeden totdat zij niets zelf meer kunnen en die vrouwen 100 procent afhankelijk van die mannen zullen worden. Niet zelf meer naar de toilet, niet zelf meer kunnen omdraaien... niets zelf meer. Tsja, zoveel mannen, zoveel smaken. ;)

18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Mijn man krijgt een 8.5 van me.. hij is de meest begripvolle persoon die ik ken, ook ontzettend zorgzaam en gaat voor ons door het vuur. Ook hebben we nog steeds die aantrekkingskracht naar elkaar, na tien jaar samen. Het enige waardoor ik hem geen tien geef, is dat ie nogal luid aanwezig is haha, gewoon echt irritant hard eet en snurkt :p en we hebben allebei moeite met praten over emoties. Hij is in het verleden eens gevlucht voor de situatie thuis en had een tijd contact met een ander. Dat was een moeilijke periode en heeft wel wat stuk gemaakt. Qua gewicht zou het me worst zijn eerlijk gezegd. Vindt het wel belangrijk dat hij zichzelf goed verzorgd. Maar we zijn ook Bourgondiërs, dus ja een buikje hebben we beide wel gekweekt.

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
  20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810