Welk compliment heb jij pas nog gekregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door huggybird, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah geweldig dit!
     
  2. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Als het je kinderen betreft is realistisch zijn soms zo moeilijk als je het graag anders zou willen voor je kind, knap dat je dat kan!
     
  3. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Gisteren:
    Een vader op het schoolplein tegen mijn zoontje "Wat heb jij toch een knappe moeder!"

    (Hij zei het nogal luid en het schoolplein stond ook nogal vol, dus ik voelde me nogal ongemakkelijk, maar hij bedoelde het vast goed)
     
  4. Lionne

    Lionne Fanatiek lid

    24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dat ik de allerliefste ben. (Door drie dmenterende dames op mijn groep)
     
  5. minon

    minon Niet meer actief

    Donderdag op het bureau dat ik zn goed ritme had met de jongens dat ze het zo goed deden. En dat ik trots mocht zijn dat ik het zo regel zo goed als in mn eentje. Vond em wat overdreven maar goed.
     
  6. sanna1986

    sanna1986 Niet meer actief

    Een nominatie voor beste l.eraar van rdam

    Daarna overladen door complimenten van ouders waar ik ook enorme conflicten mee heb gehad.
     
  7. minon

    minon Niet meer actief

    Jaaa die vanmorgen ook haha.
    Mama schoenen dicht?
    Ja lieverd mama doet de schoenen dicht.
    Grote meid mama!
     
  8. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Wat leuk, gefeliciteerd! :)

    Vandaag een lief berichtje op mijn blog met daarin onder meer 'Vaak blijken recepten op websites in de praktijk niet helemaal te kloppen, maar op jouw recepten kan ik vertrouwen.' en dat is nu juist wat ik probeer na te streven dus erg blij mee :)
     
  9. sanna1986

    sanna1986 Niet meer actief

    Dankjewel :)
     
  10. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Heel terecht compliment Eylem. Ik maak ook altijd met veel plezier je gerechten!
     
  11. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Ik ongeveer een half uur geleden nog toen ik naar huis reed in het donker. Ik tuur echt goed naar de weg omdat ik niet zo goed zicht heb en omdat ik geen konijntjes wil doodrijden (vind ik zielig, whahaha) en ik schakelde goed op bij het stoplicht - soms schokt de auto nog wel eens licht, heb net mijn rijbewijs - maar het ging allemaal ineens onwijs vloeiend. Mijn partner: heee goed zo! Terwijl hij normaal gesproken mij al waarschuwt voor een vrachtwagen die geparkeerd staat aan de andere kant v/d weg à la Hyacinth Bucket... Dus ik vond dat ook een goed compliment.

    Daarna heb ik hem hier in de rij gezet; file parkeren en dat ging ook iets beter dan normaal met hem erbij, dus ik kreeg een extra 'goed zo' :D

    (Mijn kerel naast me in de auto is alsof je elke keer opnieuw examen doet bij het CBR; zonder hem maak ik vrijwel geen schakel/stuur/denkfouten, met hem erbij ben ik soms zo nerveus dat alles mis gaat omdat hij gewoon nul komma nul vertrouwen heeft en een regen aan kritiek heeft op iedereen die niet zoals hij rijdt :p;))
     
  12. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Thanks! :)
     
  13. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Dat ik positiviteit uitstraal en dat ik een goede moeder ben voor mijn zoon :)
     
  14. tassie1980

    tassie1980 Actief lid

    1 jul 2011
    464
    48
    28
    beilen
    Op mijn werk.man die terminaal ligt en in diepe slaap word gehouden.de familie vond hem er netjes en verzorgd bij liggen en hij rook heerlijk en lekker geschoren.maakt mijn dag vandaag weer goed.daar haal ik veel voldoening uit.zijn de kleine dingen die het werk dankbaar maakt.
    Uiteraard als mijn zoon zegt ik vind je lieft heb je heel erg gemist :)
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanmiddag nog van mn vriendin. We ontmoetten elkaar voor het eerst irl en ik vond het echt spannend, ben nogal door het verleden het vertrouwen in mensen kwijtgeraakt. Dat ze het stoer van mij vind dat ik dit had doorgezet!
     
  16. TanteTrien

    TanteTrien Niet meer actief

    Gister op mn werk, zegt mn collega jou haar is echt zo onwijs mooi, en super lang:cool::p:D
    En mn partner geeft heel vaak complimentjes, als ik bijv heb gestofzogen of de was gedaan of noem maar op:p
     
  17. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Oh en van 2 collega's gisteren. Dat ze altijd graag met mij samenwerken omdat ik altijd zo vrolijk en positief ben :) Vond ik zo leuk om te horen!
     
  18. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    "JOh jij hoeft toch helemaal niet meer af te vallen moet je eens zien hoe je eruit ziet"
    Was een mede resetter die dat zei (programma dat ik volg) maar ik droeg een wat strakker zwart shirt en dan lijk je altijd slanker. Ben nog steeds 24 kg te zwaar ;) Maar vond het wel leuk om te horen
     
  19. Memorylane

    Memorylane Actief lid

    27 sep 2013
    328
    0
    16
    Vandaag kreeg ik een compliment over mijn haren :p van een vriendin.

    En van mijn familie krijg ik regelmatig te horen dat ze ontzettend trots op me zijn en dat ik het allemaal zo goed doe. Heb een heel moeilijk jaar achter de rug, nare ex-vriend, veel voor mijn kiezen gehad en sta nog steeds overeind :) ik ben ook weer begonnen met voltijd studeren en ben alleenstaand met een baby. Dus ik vind het fijn om te horen dat ik het goed doe!
     
  20. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heerlijk al die mooie en fijne complimenten!
    Ik heb het heel lang moeilijk gevonden om een compliment in ontvangst te nemen, ik denk door onzekerheid.
    Tegenwoordig kan ik zonder verlegen te worden zeggen " Dank je wel, wat lief dat je dat zegt!" en ook oprecht genieten van een compliment en denken, "zo! Die kan ik in mijn zak steken" :)
    En daardoor ben ik zelf ook bewuster complimenten gaan geven, wel echt gemeende natuurlijk, niet dat ik er maar mee loop te strooien.
     

Deel Deze Pagina