Welk compliment heb jij pas nog gekregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door huggybird, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb gisteren even keihard staan janken. Sinds enige tijd een pleegkindje de weekenden in huis, verschrikkelijk traumatisch verleden en kon nog amper praten. Het gaat al wel een stuk beter met haar en gisteren brabbelde ze 'mama hou van jou'. Daar kan al het geld van de wereld niet tegenop....zó blij dat ze weer liefde kan voelen en geven. 💖
     
  2. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Doe jezelf niet te kort meid, jij hebt als (geweldige) moeder een enorm aandeel hierin! Daar kunnen mensen met gezonde kinderen zich niet eens een voorstelling bij maken hoe zwaar het is. Respect en diepe buiging voor jou!!! 👏👏👏
     
  3. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.833
    1.664
    113
    Leerkracht
    België
    Oh Wauw! Pleegouders daar doe ik mijn petje voor af!

    Ik krijg regelmatig wel complimenten van mijn man, maar onlangs van een man (we waren over ons werk aan het praten... maar ik kende hem niet, maar deden wel hetzelfde werk (werken met kids met autisme (in het onderwijs wel)) jij bent een goedje ... :D
     
  4. Allesofniets

    Allesofniets Niet meer actief

    Dat ik het als 'jonge' moeder en de zh bezoeken voor zoontje het heel goed doe!
     
  5. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Wauw nikki... Kippenvel


    Ik heb me gister toch een compliment gekregen.. Van mezelf:):):):)
    Ik zei namelijk: na zo'n dag als mezelf ben ik gewoon echt blij met mezelf.
    Dat zal arrogant klinken, maar oei wat was dat lekker om te zeggen en om het echt zo te voelen en te durven vinden.
     
  6. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Van een collega : meid wat zie je er goed uit sinds je gestopt bent met roken.

    Ik happy aangezien ik 3 maanden gestopt ben en sindsdien al 10kilo ben aankomen
     
  7. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Geweldig vind ik dit om te lezen, hoe oud is jouw pleegkindje? Ik ben zelf ook pleegmoeder geweest dus weet hoe hard pleegouders nodig kunnen zijn! Dat dat soms echt heel moeilijk is om een kind de goede begeleiding te geven nadat het nog maar zo weinig vertrouwen heeft in andere mensen. En hoe moeilijk het soms is om moederliefde te ontvangen (het kind dus) omdat het ondanks alles zijn eigen ouders mist. En daar als pleegouder op in te spelen/mee om te gaan! Echt super!

    En jij heel erg bedankt voor je ontzettend lieve compliment!
     
  8. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Dat ik een bikkel ben op de fiets ;) 2 weken geleden 60 km gefietst, (30 heen 30 terug) dat ging goed, toen dacht ik nou dat kan ik ook naar m'n ouders (60 km enkele reis) dus dat heb ik dit weekend gedaan, vrijdag erheen en vandaag weer terug, dat was wel erg gaaf enheb niet eens veel last van m'n benen ;)

    En op werk het compliment gekregen dat ze zo blij met me zijn en dat ze et fijn vinden dat ik het ook een dag alleen aan kan :) (ik reintegreer) ben zo gegroeid het afgelopen jaar daar
     
  9. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.779
    640
    113
    Vrouw
    Elke dag als ik mijn lieverd van school haal komt ze heel vrolijk naar me toe gerend en krijg ik een dikke kus en knuffel en zegt ze altijd mams ben zoooo trots op jou en dan smaaaak dikke kus haha.

    En ze zegt altijd mams jij bent mijn beste vriendinnetje

    Dan smelt ik!
     
  10. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Vanmiddag zei mn meisje vanuit het niets, toen ze bij me op de bank lag: Mama lief houw va jouw *smeltttt*

    Van de week van de leidsters van de psz dat mn meisje t zo goed doet en dat ze heel blij met haar zijn :D
     
  11. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    #51 Chaii, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2014
    ...
     
  12. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Oh, heerlijk he zulke momenten.
    Soms moet ik dan gewoon janken.. :)
     
  13. Eevie

    Eevie Fanatiek lid

    7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat een fijn topic dit, TS!! :p

    Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat ik straal (afgevallen en beter in m'n vel). Ik kreeg ook bloemen van m'n lief omdat hij t zo knap van me vindt.
    M'n vader zei laatst dat we onze dochter zo goed opvoeden.
    Ik kreeg vrijdag te horen dat m'n baas t fijn vindt om met mij bepaalde zaken mbt school en personeel te bespreken, omdat ik goed meedenk en praat op een hoger niveau. (Ben leerkracht maar wil meer, hogerop zeg maar.) Ik mag nu ook vergaderingen gaan leiden :p
     
  14. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ja van mijn vader. En die doet dat niet zo snel. Hij vond dochterlief rustiger geworden en vrolijker. Hij zag dat ze lekkerder in haar vel zit en wat voor wondermiddel we haar hadden gegeven. Dit is voor mijn vader doen een compliment.

    En zaterdag nog compliment gehad. Via fb een meid leren kennen. Net als ik kapster maar zij is doof. Zaterdag voor het eerst int echt ontmoet (daarvoor alleen fb gesprekken) en ik wist van vroegah nog wat gebarentaal wat ik mezelf ooit had aangeleerd. Vond ze knap dat ik dat allemaal kende terwijl ik nooit gebarentaal les heb gehad
     
  15. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Thanks:D
     
  16. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Ik hoor regelmatig van mijn familie en schoonfamilie dat ze vinden dat we het zo goed doen met onze dochter.. Ik ben niet echt van de bevestiging nodig hebben van anderen, maar dit vind ik altijd toch wel heel fijn om te horen.. Je doet toch waarvan je zelf denkt dat het het beste is, maar het is toch fijn om van dierbaren te horen dat ze trots op je zijn en vinden dat je het goed doet :)
     
  17. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Van het weekend tijdens een kantooruitje van meerdere collega's (van andere vestigingen die ik dus eigenlijk nooit zie) gehoord dat ik zulk mooi, dik haar heb. Dat vond ik lief.
     
  18. Sammelskee

    Sammelskee Bekend lid

    16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Dat ik er super goed uit zie na al ruim 40 kg afgevallen te zijn :)
     
  19. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Dat ik mooie foto's maak op mijn pagina. Sinds de geboorte van onze oudste langzaam uitgegroeid tot hobby.
     
  20. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb 3 weken terug mijn diploma verpleegkundige mbo behaald.
    En ik heb van veel collega's een kado gekregen, van vele waarvan ik het dus echt niet verwachte omdat wij nogal botsen met elkaar.
    Met een kaartje erbij dat ze op trots op me zijn, en dat ze het knap vinden dat ik het heb gedaan,.
    Dat voelde/voelt zo goed, dat al het werk wat ik heb gedaan en nog steeds doe ook echt gewaardeerd word :) ondanks de discussies en strijd die ik soms moet voeren met ze.
     

Deel Deze Pagina