het mooiste compliment voor mij is dat mijn broer en schoonzus na het zien van lars (toen nog geen 12 uur oud) besloten dat ze toch wel een kindje wilden :-D
Ik glim ook bij alles wat ze zeggen Dat ze mooi is, zo vrolijk, zo wijs uit haar ogen kijkt... Smelt... Ook grappig, ik was vrijdag op een verjaardag, de ene zegt: Sprekend haar moeder, de ander zegt: Sprekend haar vader... Wat moet je daar nu mee? Ze lijkt idd op ons allebei, ze is duidelijk niet van de melkboer !
Wij waren van de week bij de Intratuin, zegt zo'n vrouwtje tegen haar moeder: Kijk nou wat een lief ventje! Áls ik zou adopteren, dan zou ik dát jongetje wel willen adopteren! hahaha En haar moeder zei: Had je nou je fotocamera maar meegenomen he, dan kon je een paar mooie plaatjes schieten! (de vrouw bleek als hobby fotograferen te hebben) Dat vonden mijn man en ik natuurlijk onwijs leuk om te horen!
Wat heeft hij toch een mooie grote blauwe ogen! zegt echt 95 procent van de mensen, en meteen daar achteraan, "istie altijd zo makkelijk en rustig?" En ik natuurlijk beretrots ja knikken en dan zeg ik: we hebben d'r 20 jaar op geoefend en dan héb je ook wat! hihihi
Hier ook zo'n enorme flirt. Hij weet precies welk gezichtje het juiste effect oplevert. Op het KDV is het een allemansvriendje en hij was de favoriet van de stagiaire. Da's een super-compliment! Maar dit weekend straalde mama echt, toen we in de fotostudio waren en de fotograaf zei: zo leuk was het niet vaak eerder, wat een leuk ventje, écht een minimodel!
Ja hier hoor ik ook altijd , wat is hij lekker rustig En ook wel vaak van een vreemde , wat een mooie grote blauwe ogen
WAt een lachebekje vind ik persoonlijk nog steeds het leukste compliment, Wat een knap kind krijgen we ook regelmatig te horen, is zeker leuk maar vind de complimentjes over mike zijn humeur enzo leuker
Het grootste compliment kreeg ik van een nicht van mij, die zelf al 8x tante is. Ze zei: "Dit is één van de mooiste baby's die ik ooit gezien heb" Ik : De grootste beledigende vraag is voor mij: is het een jongetje of meisje ?(terwijl ik zelf die vraag ook regelmatig stel bij andere baby's ...)
ja die vraag krijg je het meest als het overduidelijk is (als je bv een meisje hebt met staartjes en veel roze, of een jochie met overduidelijk stoere jongenskleren) ik heb trouwens een keer een fout gemaakt met het zoontje van een oud klasgenootje, hij leek sprekend op haar, beetje lange haartjes, hele zoete kleertjes en haar wagen was rood, dacht dat t een meid was....
Van het weekend op het terras 'stond' Maartje op schoot bij m'n zusje, te gieren van het lachen. Aan verschillende tafeltje werd met vertedering gekeken... Zoooo leuk om te zien als trotse moeder...
bij Sascha zeggen mensen ook vaak dat ze mooie ogen en een ondeugend koppie heeft het leukste compliment vind ik als ze zeggen dat ze op mij lijkt, meestal vinden ze haar op haar vader lijken.