Mijn dochter van 4,5 is nog niet zindelijk 's nachts. Daar maak ik me nog niet druk om. Echter heeft ze sinds een paar weken regelmatig een nat bed, omdat haar luierbroekje lekt. We doen haar nu om 21.30 nog een keer naar de wc, maar dan kan ze nog een nat bed hebben 's ochtends. Ze draagt nu luierbroekjes van pampers, maar die werken dus niet echt meer. Maat groter geprobeerd en Etos eigen merk, maar geen succes. Hebben jullie tips voor goede luierbroekjes? Zijn dry nites van Huggies bijvoorbeeld wat? Tips zijn zeer welkom.
Ik gebruik inmiddels al ruim 2 jaar de drynites. Ze bevallen hier goed. Ik heb ook wel eens de goedkopere van de kruitvat maar die zijn stugger en lekken sneller door.
Hier ook drynights voor de oudste tot heden niet gelekt. Is wel vaak droog , vaak moeten we hem weggooien omdat tie versleten is hihi.
Ik weet niet hoeveel ze weegt, maar mijn dochter van 4,5 (14 kg) doet het heel goed op de luierbroekjes mt 5 van de kruidvat. Lekken niet door waar mt 4+ dat wel deed. Ook al zijn ze wat stugger, ze klaagt er nooit over. Qua comfort zijn de dry-nites beter, maar niet qua prijs/kwaliteit.
De gewone luier maat 6 van pampers baby dry met daarin een nachtmaandverband Kotex. Sindsdien geen nat bed meer.