Engels ontbijt met stip op één. Daarna indiaas (de engelse versie), dan de italiaanse keuken, dan de Griekse.
Om te eten vind ik heel veel lekker, zolang het maar niet te spicy is, maar om te koken is het vaak Franse en Italiaanse keuken of (gepimpte) hollandse pot.
Aziatische keuken sowieso! Heb niets met de Mexicaanse keuken etc. Maar misschien is dat omdat mijn PDS-buik dat niet zo goed kan behappen over het algemeen.
Ik vind eigenlijk elke keuken lekker, maar die er wat meer uitspringen zijn: Koreaans Marokkaans Grieks Italiaans Frans
Italiaans en Turks! Indiaas, Marokkaans, Frans en Mexicaans vind ik ook heerlijk. De Hollandse keuken staat bij mij wel erg laag. Wij eten nauwelijks agv.
Mexicaans op nr1 Libanees Maar Italiaans, Grieks, Perzisch vind ik ook heerlijk! Eten met veel smaak iig
Oh wij ook niet in de zin van sperziebonen met een gehaktbal en gekookte aardappelen ofzo, maar ik ben wel gek op bijvoorbeeld stamppotjes, groentensoepen en ovenschotels. (zoals witlofrolletjes met ham en kaas uit de oven o.a. Yum! )
Van de Nederlandse keuken vind ik pannenkoeken, poffertjes, wentelteefjes, andijvie stampot met jus en een gehaktbal echt heel lekker. Echter eten we dat ook nooit... Ik weet in iedergeval wat ik binnenkort weer eens ga maken
Thais, fris en exotisch Italiaans, veelzijdig en altijd lekker. Syrisch/Libanees, af en toe lekker maar vaak vind ik het wat te zwaar. Maar houd erg van hun traditionele gerechten, kibbeh, tabouleh, dolma’s. Houd ook niet van vlees dus daar passen Thais en Italiaans mooi bij.
Ik hou van Marokkaanse kruiden, Turkse invloeden, Indiaas (niet te pittig), Spaans en Japans. Maar ook in Duitsland en Oostenrijk vermaak ik mij prima in de restaurants Als wij in Amerika zouden wonen zouden we allebei dichtgroeien van de makkelijke zoete en vette happen. Ik hou alleen niet van de ‘Nederlandse keuken: AGV’. En ik ben niet dol op de Nederlands-italiaanse keuken, macaroni (? Blergh!), pizza, lasagna, pasta’s met tomatensaus. Bah. Mijn beste vriendin is Italiaans, zij kan heeeeerlijk koken! Maar dat heeft echt niet met het “italiaans” van de Nederlanders te maken.
Pfff dat is hier wel een lijstje: Aziatisch, eigenlijk wel in het algemeen, maar met name Indisch, Thais en Japans, en dan nog Frans, Italiaans, Spaans, Grieks, Mexicaans, en niet per sé altijd in deze volgorde. Ik hou iig heel erg van pittig en veel kruiden. Hollandse keuken vind ik vooral de stoofpotjes en bepaalde stamppotjes lekker van. Standaard agv eten wij zelden.
Ik ben geloof ik echt saai. Ik eet het allerliefste gewoon Hollands. Agv met het liefste een gehaktbal er bij.... En je mag me altijd wakker maken voor patat. Mijn 2e naam had eigenlijk patat moeten zijn ...
De volgorde verschilt nogal eens dus ik zal het even in willekeurige volgorde neerzetten. Mexicaans Italiaans Antillaans
Wij eten alles graag. Japans heb ik eigenlijk altijd wel trek in, ook vanwege de presentatie; elk gerechtje is een feestje.
Ook mijn favorieten! Zeker indiaas zo veel kruiden en smaak!!! Overigens hebben alle middelandse zee landen ook super lekker eten, olijfolie, verse vis, heerlijke groentes, ham, gedroogde worst, etc!
Vies hè gekookte aardappel, met doodgekookte groente en een stuk vlees... wie dat ooit heeft bedacht!?
Nou echt hoor! Gekookte aardappels smaken ook gewoon nergens naar! Alleen met jus is het een beetje te doen. Héél véél jus haha.