Ik ben benieuwd welk dagdeel de bevalling bij jullie is begonnen. Je hoort vaak dat het 's nachts begint, maar ben toch benieuwd of dit nou echt vaker gebeurt dan overdag.
begon bij mij s morgens rond 5 uur met het verliezen van mijn slijmprop maar de weeen beognnen 1 a 2 uurtjes later.
Om half 2 's nachts braken bij mij de vliezen en de weeën waren er al na een half uur! Uiteindelijk ben ik na 8 uur bevallen, dus behoorlijk snel
@Maisy; ik heb hier nog geen topic over gezien en ik kijk toch regelmatig (moet wat met verlof he!) Waar staat ie dan?
Hmm niet helemaal hetzelfde zie ik maar sluit er wel mooi op aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Bij mij begonnen de weeën om half 3 's nachts en om 6:13 uur had ik mijn zoon al in mijn armen! Heerlijk Gewoon!
bij mij begon het om 1 uur snachts. ik wist niet wat me overkwam. de ontsluitingen kwamen heel erg snel achter elkaar... mijn vliezen moesten ze breken daarna hield ik het niet meer uit. mijn zoontje kwam om 08:33 ter wereld.