Hallo Dames, Ik ben vorige week donderdag bevallen van een mooie gezonde zoon.Had geen tijd om het jullie te laten weten Hij is prachtig. Wij zijn allemaal heel blij en leven echt in een roes. Het is supersnel gegaan,ondanks dat het voor mij de eerste natuurlijke bevalling was. Het gaat heel goed met me, de bevalling dat viel me 200% mee, was er erg bang voor maar achteraf zou ik het zo weer doen, echt. Maar ik moet zeggen dat ik wel een geluk had dat hij er in 9 uur was vanaf het begin dat mijn vruchtwater brak toen ik nog geen weeen had tot aan de laatste pers. Dat eruit persen heb ik NIKS van gevoeld alhoewel ik me niet kon voorstellen dat dat eruit kon zonder dat ik uit elkaar zou breken. Zo raar dus. Zo'n wee is gewoon heel krachtig en ik zat echt in een roes, ik lette op niemand alleen op de weeen. De dag na de bevalling was ik nog de was aan het opvouwen en de woonkamer, zo goed ging het. Maar na een paar dagen toen merkte ik het wel. Alsof ik door een vrachtwagen was overreden, overal spierpijn! Ik heb het idee dat ik griep heb gehad. Zo lam en sloom voel ik me. En dan die nachten he.....pffff, even afzien hoor. De ergste marteling die er is, is slaapgebrek. Gebroken ben ik. Ik geef borstvoeding en dat gaat top. Alleen heeft ie in de nacht die drang continue om te sabbelen, zuigbehoefte en ik wil nog geen speen geven omdat ie anders de borst niet meer wil en dus ligt ie de hele nacht te huilen en te zoeken naar mouwen, handen, vingers, armpjes,alles waar ie maar op kan sabbelen. We zijn dolblij met hem, ik ben helemaal verliefd op hem. Alyssa heeft het er soms moeilijk mee, huilbuien, Mijn man is superlief voor zijn meid gelukkig want ik ben er nu even niet voor haar. Zo met mezelf en de kleine bezig.Het is best zielig voor d'r. Als mijn man hem wil pakken, zegt ze: nee papa, jij moet hier komen, ik wil bij jou! En huilen. Van mij wil ze niks hebben. Alleen papa wil ze. Volgende week zijn we weer lekker met z'n tweeen en dan hoop ik dat ik haar weer veel aandacht zal geven. Alhoewel ik wel elke dag met haar speel. Heerlijk zo'n uk erbij!
Gefeliciteerd en fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Jammer dat je andere kleintje zo jaloers is maar dat duurt meestal maar even. Hoe oud is ze? Enne... hoe heet je zoon? Gr Otje
Gefeliciteerd. Tja het is erg wennen voor je kind als ze in een keer niet meer alleen zijn en de aandacht verdeeld moet worden. Onze oudste had er in het begin ook moeite mee maar nu is hij heel blij met z'n broertje. Je moet het gewoon wat tijd geven. Erg hè die gebroken nachten. Die van ons komt nog steeds 's- nachts al zit er nu wel wat regelmaat in waardoor ik 'm binnen drie kwartier verschoond, gevoed en in slaap weer in z'n bed leg en hij pas om 8.00 uur z'n eigen weer meld. Succes. Silly
Proficiat! Hoe eet je zoon? En probeer om toch je dochter aandacht te geven want zij heeft het ook nodig hoor! Dan wordt de jaloezie ook minderals ze ziet dat je er ook voor haar bent en niet alleen voor de nieuwe baby.
Jeetje wat leuk ( vooral om te horen dat de bevalling zo mee viel...!) GEfelicteerd met je kleine ventje ennuh, volgens mij moet je je banner aanpassen nu!
Dank jullie wel dames. Hij heet Jayron en woog bij de geboorte 3190gram en was 47cm. Hij slaapt overigens nu in de nacht al iets meer door, wat een verandeming. Hij komt nu om de drie uur, dus 1x om drie uur in de nacht en dan weer om zes uur. Even wennen weer allemaal.......