Ik heb Jaslynn vandaag voor t eerst knipjes ingedaan en ik vind het zoooooooooo schattig staan..*smelt*. En natuurlijk is je eigen kind altijd de mooiste en de beste en de liefste..maar wilde toch nog even een fototje laten zien, ff showen (eens even kijken of het lukt zo'n fototje plaatsen) Liefs Jessy
Zo, die heeft al een bos haar! Kim heeft nog maar 3 haartjes ofzo Schattig en mooi meisje om te zien!
ahhhh wat lief! wat een verschil alweer he als ik dan naar noah kijk met bijna 3 maanden! ze kijkt zo wijs.. echt een mooi kindje hoor!
Bedankt! Ben ook supertrots op mn meisje! @MamaSon, ja veel he! Dat was dan ook meteen het eerste wat ik en mn ex tegen elkaar zeiden toen we haar voor de allereerste keer zagen hihi
Oh ik ben jaloers. Mijn dochter is ook zo mooi gelukt (Donkere vader dus een tintje met mijn blauwe ogen!) maar ze heeft zo weinig haar dat ik voorlopig nog even moet wachten voordat ze van die schattige speldjes in kan. Vind het zo zoet staan. Wat een schatje!
Lief! Terecht dat je trots bent! Tsja toen wij hoorden dat we een jongetje kregen, waren allebei laaiend enthousiast, maar... dit soort dingen mis je dan wel... (althans ik ga hem dat maar niet aan doen denk ik, hihi ) Maar ja, die ajax-romper die hij aan had was ook wel erg schattig! Hmm misschien als we ooit een tweede krijgen?
Zo! Wat een moppie zeg! Ik dacht dat mijn dochter veel haar had, maar die van jou spant de kroon, wat onwijs schattig zeg! En wat heeft ze een lekker bekkie zeg!
Ooh ik ben jaloers! Ons meisje trekt ze er tot nu toe steeds uit, dus ik kan echt niks met haar haar beginnen.
een droppie ! Hier nog een meisje met drie sprietjes. En dan niet zomaar sprietjes neeeee die ik in bedwang moet houden met haarlotion hahahahahahaa... erg leuk!