kruitvat test zegt zwanger/ digi niet zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door oxbow, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Plaats deze test even voor een vriendin van me.

Ze heeft vanmorgen niet met ochtendurine deze test gedaan van kruitvat en er verscheen binnen de afleestijd een vaag streepje en ook echt roze.
    In het echt is hij duidelijker als op de foto.

Nu heeft ze daarna de digi gedaan van wel/niet zwanger met indicator en deze geeft niet zwanger aan.

Zou dat te vroeg geweest zijn? zijn de kruitvat dan toch wat gevoeliger.

ze weet niet hoever ze dan zou zijn, omdat ze de pil slikt, maar vermoedelijk voor de nod.

Bekijk bijlage 332581
    Bekijk bijlage 332582

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    #2 DotjePK, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    :( Op de foto is er niet echt een streepje te zien..... Heeft ze het netjes binnen de afleestijd gedaan? En hoe ver is ze na haar NOD? (edit; uhm.... ze gebruikt de pil???? Waarom denkt ze dat ze zwanger is???)

Maar ik zou haar aanraden om over 2-3 dagen nog een keertje te testen. Helemaal als de digi test niet zwanger aan geeft...

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Over een paar dagen nog eens testen.

Maar euh, als ze aan de pil is, moet ze toch wel weten wanneer ze ongesteld moet worden? Of is ze 'm vergeten/overgegeven o.i.d.?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    zo'n streepje heb ik ook eens gehad en dat was een indroger. Lijkt op foto iig grijs en niet roze.
    Superlicht lijntje....over 2 dagen nogmaals testen en kijken wat de test dan zegt.

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

nod is waarschijnlijk verkeerde bewoording.
    Ze slikt cerazette en heeft 3 weken terug wel een bloeding gehad, maar had wat vage klachten vandaar een testje.

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    als je de pil slikt kun je in principe geen ''nod'' hebben, wel kun je een ontrekkingsbloeding hebben. Deze begint een paar dagen nadat je het laatste pilletje op de strip hebt opgebruikt, heeft ze dit gedaan? je zou zwanger kunnen zijn als je de pil niet goed gebruikt hebt of hebt overgegeven. Daarnaast is ook een heel klein percentage dat door de pil heen zwanger wordt, de kans is heel klein maar wel aanwezig. de testen van Kruidvat zijn redelijk gevoelig het zou kunnen zijn dat de cb minder gevoel is maar ik moet zeggen dat ik daadwerkelijk een streepje zie maar hij lijkt wel aan de dikke kant? zou zeggen over 2 dagen weer eventjes een testje doen.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    een indroger krijg je niet als het binnen 5 min verschijnt.

Ik zie wel degelijk een streep is ie ook roze? Ik had ook zulke lichte streepjes en digi gaf ook niet zwanger aan. maar 1 dag later wel.

8. oxbow

oxbow Niet meer actief

hij is echt roze,hij is ook te zien met het blote ogen zonder truken uit te moeten halen, alleen op de foto is hij moeilijk te zien.
    Inderdaad ik gebruikte het verkeerde woord, moet geen nod zijn...
    Sorry daarvoor.

Ik krijg hem alleen niet goed op de foto, maar ik kan ook niet met dat ding overweg.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk dat ze over 2 dagen nogmaals een test moet doen.

10. nono

nono Niet meer actief

Mmmm ik zie 'm ook. Denk dat het nog te vroeg is met een CB...

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

misschien op deze al lijkt hij daar ook grijs, hij is echt roze en binnen de afleestijd, ik geloof na een minuut of 3 al

Bekijk bijlage 332590

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het idd grijs maar dat leken mijn testen hier ook en ik ben toch echt zwanger.

13. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zie een streepje. Bij mij was het streepje nog lichter en de digi gaf zwanger aan. Gewoon nog een x testen morgen of overmorgen.

14. oxbow

oxbow Niet meer actief

ze heeft net nog een testje gedaan en weer binnen 5 minuten een roze streep,ze mailde hem, maar als je hem verkleint zie je het niet en is het weer een grijs streepje.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk dat als de kv echt positief is dat de digi dan morgen of overmorgen wel zwanger gaat zeggen.
    Waarschijnlijk nog net te vroeg.

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vind die laatste test toch echt positief....Ze zou zwanger kunnen zijn, ware het niet dat deze KV-testen ook een eisprong kunnen spotten.

Dus of ze is zwanger of deze test heeft op haar eisprong gereageerd die ze misschien dwars door de pil toch heeft gekregen.

Over een paar dagen nog eens testen.

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja eisprong zou ook nog kunnen. Toch jammer dat deze testen daar ook op reageren.

19. bbxx

bbxx Niet meer actief

De digi zonder tijdsaanduiding heeft meer hcg nodig, dus kan best kloppen hoor!

Deel Deze Pagina