@Kiwi: Ik heb op de gekleurde uilen gestemd, want dat vind ik voor jouw dochter (op die leeftijd) de leukste. Zelf vind ik de overtrekken van Hiccups erg leuk. Ze zijn wel erg druk, maar als de rest van de kamer in een rustige tint is, zijn ze super. Hiccups Sunny Side Dekbedovertrek Juniorbed - schipperkids, dé hiccups winkel, zonder verzendkosten (hier zit ook blauw in) Hiccups Fairy Village Dekbedovertrek - schipperkids, dé hiccups winkel, zonder verzendkosten Van welk merk is dat overtrek met gekleurde krullen? Of heb je daar een link van?
Ik vind die eerste en tweede het leukste, maar als ik er dan eentje zou moeten kiezen, zou ik toch voor de tweede gaan.
Thanks mensen, voor alle meningen en suggesties, ik ben eruit! Het wordt optie 2 met de gekleurde vogeltjes én eentje van Hiccups, met Roodkapje. Wel wat duurder, maar ik vind het een mooie middenweg tussen mooi voor kinderen en mooi voor volwassene om tegenaan te kijken Voor degenen die linkje vroegen: Nummer 1 en 2 zijn van Woonexpress Gekleurde krullen is tientje bij de IKEA STICKAT Dekbedovertrek met 1 sloop - IKEA Witte met vogeltjes en roze/rood/groen met stroken bloemetjes zijn allebei van Leen Bakker Overtrek met poesjes heet 'Covers & Co Zoe' o.a. bij Bol http://www.bol.com/nl/p/covers-co-dekbedovertrekset-zoe-140x200-220-cm-1-sloop-60x70-pink/9200000020107001/ Deze heb ik besteld:
Die had ik ook besteld. Idd ook meer voor haar leeftijd. Optie 4 en 5 vind ik ook erg leuk maar voor iets oudere kinderen. Die van Roodkapje is ook echt superleuk zeg!
@Kiwi25: Ik vroeg om die linkjes. Bedankt! Hiccups is wel duurder, maar de kwaliteit is erg goed. Mijn dochter heeft drie overtrekken van Hiccups. Ze zijn nu ongeveer 4 jaar oud en ze zien er nog steeds als nieuw uit. De kleuren zijn ook heel mooi helder. Daar krijg je zeker geen spijt van.