Welk dekentje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welk merk dekentje hebben jullie gekocht en waarom?

Kan je beter een duo deken kopen of een enkele?

Waarom kiezen veel mensen voor koeka trouwens?

2. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik lees even mee...

3. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Koe ka!!!! Heerlijk warm en zooooo schattig mrt bijbehorend lakente! Als advies zal uk wel 2 lakentjes doen.....kijk maar evennopnhun site koe ka.nl of bij bijvoorbeeld Babypark.nl
    Ik had er ook het boxkleed van....maar goed miss houd je er helemaal niet van.
    Mijn zoontjrnis trouwens in februari (2011) geboren en het was dus koud, maar hij heeft het niet koud gehad in zijn wiegje!

4. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik heb ook alles (!) van koeka

Mooie kwaliteit, dik en stevig, mooi na het wassen.

5. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke hebben jullie dan van koeka want je hebt verschillende soorten dekentjes van hen zie ik

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb de deken van Jollein, vind hem heerlijk en ideaal. bij mijn zoon had ik een lime groene, nu heb ik een roze. Ik gebruik ze als dekentje dubbelgevouwen als het koud in in ledikant, enkel als het wat warmer is. En toen ik dekbedovertrekjes ging gebruiken (ledikant/peuterversie) heb ik deze deken erin gedaan, omdat je onder de 2 jaar nog geen dekbed mag. Ze hebben het nooit koud gehad, heerlijke deken en in veel kleuren, dat vind ik ook erg leuk!

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Heb zelf nog geen deken gekocht maar ben ook aan het kijken naar Koeka en Baby's only!

Daarnaast wil ik een reserve deken van bijv Jolein.

8. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Een wafel/teddy combi voor in de wieg.
    Ze hebben verschillende maten voor wieg, ledikant en peuter bed

9. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik ben van plan een duodeken te kopen. Makkelijker met opmaken dan dekentje en lakentje denk ik.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een duodeken met een dekbedovertrekje. Heel makkelijk en licht. Ik heb ook 2 gewone katoenen van Jollein. Die vind ik zo schattig staan als ze inimini zijn :D

Uiteraard heb ik een bedzwerver die alleen in een slaapzak slaapt en zonder deken ;)

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb van oudste 2 dekentjes van jolein, en 1 set van prenatal (ooit op de 9mnd beurs gekocht). Vind die van Prenatal echt heel fijn, blijft mooi zacht, en lekker ruim, wat makkelijk instopt. De dekentjes van Jolein hebben echt aan elke kant maar 1 cm instopruimte ofzo, veel te weinig. Voor nieuwe baby wil ik dus een nieuwe deken. Had de puckababy deken/lakenset besteld, maar dat is helaas echt een miskoop. Heeeel dun dingetje. Die gaat dus terug. Wellicht dan toch maar een Koeka. Zijn die ook lekker ruim van formaat?

12. tuc

tuc Niet meer actief

hier een duodeken van prenatal en hoesjes van verschillende winkels. Vind hem ideaal.

13. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Ik heb Koeka in de wieg gebruikt en dat was ruim genoeg! Zelfs voor mijn grote jongen!

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, dank! ik ga alleen geen wieg gebruiken, direct in ledikant. Dus als er ervaringen zijn met ledikantdekens? ;) ga denk ik maar eens met een meetlint langs mijn prenatalletje, en dan de winkel in langs een koeka ;)

15. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    De ledukantsekens zijn gewoon de standaardmateb, maar meet udd voor de Ekerheid op!

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jij typt vast op je telefoon :D

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb twee dekens van prenatal en een deken van prenatal voor in de reiswieg. Blijven zacht na het wassen en kindjes hebben het nooit koud of koud gehad. Heb ook drie lakentjes van prenatal. Heb momenteel een deken in het ledikant dubbel liggen. Dat is nu warm genoeg. Als het kouder gaat worden gebruik ik mn tweede deken erbij. Mocht dat nog kunnen dan want onze zoon ging met 5,5maand alleen in een slaapzal zn bed in omdat hij op de raarste manier en de raarste plekken in zn bed ging liggen ;)

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    We hebben 1 duodeken gekocht, 1 wiegdekentje van Koeka met teddystof, 1 wiegdekentje van Baby's only en een ledikantdekentje van Baby's only. Het liefst had ik veel meer van koeka en baby's only gehad! Kwaliteit is super, is heel zacht en blijft mooi na t wassen.

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vind de koekas er wel mooi en comfortabel uitzien, maar ook erg warm...
    Ik heb dus twee 'gewone' katoenen wiegendekens van Prenatal gekocht.
    Voor het ledikant heb ik een wollen, grof gebreide deken... Die heeft mijn schoonmoeder gemaakt. Warm, maar licht en luchtig.

Zelf heb ik ook nog een wiegendeken en twee ledikantdekens gemaakt.... Maar die zijn van katoen met een laagje flanel ertussen. Denk dat die meer geschikt zullen zijn voor het voorjaar.

20. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0

:D betrapt...!

Deel Deze Pagina