Dag dames, Weten jullie leuke webshops voor new born kleertjes? Pyjamaatjes, boxpakjes, rompertjes, sokjes, de hele mikmak? Ik zit qua prijs te denken aan Hema, H&M, Kiabi enz., Noppies vind ik eigenlijk te duur voor wat het is. Volgens mij is de sales ook begonnen? Hebben jullie mooie aanbiedingen gezien?
Voor onze eerste spuit inderdaad rompertjes van c&a/hema. De paar setjes die ik had in 56 was van de hema/h&m en een setje van Nijntje (prental; tevens geboortepakje). Vanaf maat 68 ook wel Frendz, echter bestond de v&d toen nog.. pyjama's vanaf maat 68 van de hema (hier favoriet nog steeds!) en soms van de kruidvat. Sokjes had ik van de kruidvat (bambino) en nu zeeman en zelfs lidl. Ondergoed heb ik nu van hema en zeeman. Boxpakjes amper gehad, vond ze maar onhandig haha . Later ook veel van wibra/zeeman. Prima kwaliteit en ze zijn er zo snel uit. Broeken heeft mijn dochter van de hema en tegenwoordig ook van name-it. Ze is smalletjes nu al helemaal zonder luier.. Hier ook amper noppies, z8 enz. Met verjaardag kreeg ze altijd een iets duurder setje.
Hema heeft bij ons uitverkoop (50%) daar heb ik nog een lading rompertjes weggehaald voor 2 euro stuk. Zeeman, Wibra hebben ook voor weinig leuke dingen en de kwaliteit is niks mis mee. Hier ook veel gekregen van familie met inmiddels grotere kinderen overigens. Noppies vind ik erg klein in zn maten, naast dat t erg duur is. Babydump heeft ook een webwinkel.
Wibra en Zeeman heeft ook serieus leuke dingen. Wat is je stijl? (Mag ook via fb pb, kan ik beter meedenken!)
Zeeman, Hema en H&M Maar mijn fav is en blijft toch Zeeman. Koop niet teveel in maat 50 ze groeien daar ZO snel uit, mijn tweeling is vier maanden en heeft al maat 68. Maat 50 hebben ze ongeveer 3 weken aan gehad.
De eerste maandjes kocht ik vooral de kleren bij de zeeman, wibra en primark. Ik vond het zonde om voor die paar weekjes dure kleren te kopen. Nu dochter wat langer in een maat zit koop ik nauwelijks nog bij de zeeman en wibra, maar meer bij c&a, jola (bakkeboe) hema en merkkleertjes die goed afgeprijsd zijn. Kleren van de lidl doen het trouwens ook erg goed!! Heb een paar rompers, een spijkerbroek en shirtjes en die blijven mooi.
Bedankt allemaal! Zeeman en Wibra hebben we hier niet (ik woon in Frankrijk). Ik had via een ander topic NextDirect gekregen als tip. Daar hebben ze erg leuke dingetjes voor niet heel veel geld. Hema hebben we hier wel. Op de website hebben ze geen sales maar misschien in de winkel wel? De maten vind ik ook erg lastig. Ik wil niet te weinig kopen, maar ook zeker niet teveel!
Lief lifestyle vind ik lekker zacht. En prima te doen in de sale. Ik weet alleen niet of ze daar ook bezorgen.
Vandaag zag ik dat Mango (vestiging Rotterdam centrum) een kinderkleding (incl. Baby) afdeling heeft. Het is nu sale met fijne prijzen!
Zeeman heeft een webwinkel, weet niet of je uit Frankrijk kan bestellen. Vrder Hema, H&M hebben vaak goede uitverkoop.
Zeeman is uitgebreid naar Frankrijk en Spanje. Ik weet alleen niet hoeveel winkels ze er hebben. Als het goed is zijn de plannen om er verder uit te breiden omdat het iig in Frankrijk goed loopt.
Kiabi, Okaidi, La Redoute, DPAM (Du Pareil au même), Sergent Major, Patatam, allemaal hebben budget prijzen voot kinderfashion, en ze zijn ook franse shops.
Soms vraag ik me echt af of ik de enige ben die echt totaal niets om merkkleding geeft. Soms zie/hoor ik merken voorbij komen of lees ik dingen op internet waar ik echt nog nooit van gehoord heb haha! Er blijken hele handels te zijn op marktplaats etc haha Wij hebben genoeg geld, maar ik vind het echt zo zonde om dat aan dure kleding uit te geven. Ik krijg veel dingen door van mensen uit mijn omgeving of ik koop zelf bij hema of h&m soms wat. Ook rompers en slabbetjes gewoon van de zeeman hoor. Ons kindje ziet er altijd hartstikke leuk uit!
Bij de Hema hebben ze hele leuke dingen bij de wibra ook wel.. en als je toch van noppies of z8 wil dan zou ik op marktplaats kijken... heel veel mensen bieden daar kleertjes aan die misschien een paar keer zijn gedragen. Heb ook een setje van Z8 via marktplaats voor nog geen 15 euro.. zag er nog prima uit. Verder vind ik prenatal ook leuke kleding hebben
Vanaf deze donderdag heeft Lidl babykleding te koop. Online ziet het er leuk uit, dus ik heb een uurtje vrij genomen om er om 8 uur te zijn. Wie gaat er ook kijken?