Ik ben 6 weken geleden bevallen en inmiddels 13 kg kwijt. ik moet nog 10 (ja ik ben veel aangekomen) dan zit ik weer op mijn start gewicht. Ik wil nu beginnen met afvallen want zit al 3 weken op het zelfde gewicht. Ik geef geen BV over 4 weken wil ik weer beginnen met sporten ivm te hoge bloeddruk in zw schap wil ik hier niet eerder mee beginnen. Welk dieet vinden jullie en goed dieet het liefste iets wat online te vinden is of in een boek. alvast bedankt.
gezond eten doe ik al. wij snoepen niet dus dat heb ik niet in huis behalve chocola 1 stukje per dag bij de koffie en we maken alles vers en zelf, niks uit een pakje ect. het is allemaal rundvlees, vega of vis. en sporten dat kan/mag/wil ik nog niet omdat mijn bloeddruk nog niet oke is.
Wow dan is het heel raar dat je het gewicht blijft houden. Maar dieet is zo slecht he.... Misschien afwachten tot je weer mag sporten?!
Ik zou ook zeggen goed eten en sporten (ik geloof niet in diëten), maar je bent nog maar 6 weken geleden bevallen! 9 maanden op, 9 maanden af, niet zo'n haast! Je kan natuurlijk wel gewoon wandelen. Lekker naar buiten met de wagen of draagdoek!
Nu het mooi weer is veel wandelen. Doe je alvast een beetje conditie op. Doe verder nog maar een beetje rustig aan hoor! En niet aan een dieet maar gezonde voeding icm sport is veel beter!
ik ben ook al 13 kwijt he maar heb voor de zwangerschap ook gewoon gezond gegeten, alleen de laatste paar maande de mist in gegaan . de beweging is vooral het probleem ik werk in de horeca dus een lopend beroep, en ik liep altijd ver met de honden (wat ik nu weer aan het op bouwen ben) en ik liep hard zon 5 km vorig jaar ook de 4 daagse gelopen van nijmegen. Maar omdat ik nu nog niet zoveel mag bewegen (behalve met de honden) wil ik er een dieet bij volgen.
Bij mij scheelt het veel wat ik drink. Misschien al geprobeerd om frisdrank te laten staan en veel water te drinken?
Ik denk dat je lekker door moet gaan met wat je nu doet. Als je straks weer kunt sporten komt het heus weer goed. En joh, je bent al hartstikke goed bezig!!
Mee eens. Maar mocht je echt nu al willen afvallen dan weinig koolhydraten en meer eiwitten zoals eerder al is gezegd.