Nou ik heb vandaag op het werk in de middag 4 crackers gehad, 2 met slankie kaas en 2 met light jam. Nu dadelijk eten we panga uit de oven met broccoli en turkse salade aldus sla, tomaat, komkommer, ui, met citroensap of granaatappelsap erover. Lekker
Geen idee.. Ik ben juist te mager. Mede door de Ritalin val ik als een gek af, wil je dat eens proberen? In ieder geval, succes! Probeer niet verhongeren, want dat komt het 2 keer zo hard er weer bij. Gezond blijven eten!
Je gaat met toch niet vertellen dat je alleen maar vissticks eet? nooit een piepklein balletje gehakt ofzo?
je neem dan allen speciale producten op een dag en groenten, verder mag je niks. Maar het is goed vol te houden en je valt er 2-4 kg mee af per week. Ik ben er in 4 mnd tijd 20 kg mee afgevallen! de kilo's blijven er ook af, ben in nov. gestopt en nog op gewicht het is idd wle duur, maar je hebt dan wel gegarandeerd resultaat
Jawel hoor.. Eet soms ook een patatje.. Maar voor mezelf maak ik dit toch wel een paar keer per week en voor mijn man en kinderen iets anders..
Tis dus bijna tzelfde dieet wat ik doe. Alleen is het mijne de helft goedkoper. Ik ben nu 3,5 maand bezig en 23 kilo kwijt.