Welk dieet of methode om af te vallen?

Discussion in 'De lounge' started by Yellowsun, Apr 8, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik moet 20 kilo kwijt. Heel lang geprobeert op eigen kracht maar het bleef maar fout gaan. Tot ik het 4 weken terug in 1x onder ogen zag, "ik red het niet zo". Ergens heb ik een stok achter de deur nodig, een doel, een streven ... Diezelfde dag nog aangemeld bij WW (vroeger weight watchers). De stok is het maandelijkse bedrag wat ik nu uitgeef om op mijn streefgewicht te komen. Mijn doel om dit voor elkaar te hebben als ik precies een jaar WW doe (begin maart 2020), eerder is mooi meegenomen. Mijn streven is niet te stoppen voor ik daar ben. Inmiddels 4 kilo kwijt, wandel ik 3x per week en mountainbike ik weer 3x per week. De beslissing en het starten van dit avontuur geeft al zoveel energie, echt heerlijk:)

Yellowsun and Shay25 like this.
  2. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

Jan 28, 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier 14 weken koolhydratenarm gegeten. 10 kwijt. Nu gewoon opletten wat je eet, maar vaak wel de avonden met de pot mee. Al 10 maanden stabiel l.

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,490
    225
    63
    Ik heb weight watchers gedaan ook.. sept 2015 tot februari 2017 zat ik op streef en was ik 35 kilo afgevallen. Daarna nog even aangehouden en nog 1,5 kilo afgevallen. Opgezegd en doorgegaan met de foodapp en vul daar alles in.. door vakanties en wat kracht opbouwen was ik na een klein jaar 5 kg zwaarder. Dit ben ik nu nog steeds, ik had liever een klein beetje marge gehad maar ik denk maar dat dit gewicht dan maar bij mij past, ik kan ook zondigen 1x per week een hele dag en ik kom niet aan, toen ik minder woog kwam ik wel gelijk aan.. maargoes Ik kom gewoon niet meer onder de 55, maar als ik op vakantie ga en ik kom 2 kilo aan dan zijn die 2 kilo er wel weer zo vanaf.. alleen dat nieuwe weight watchers daar zie ik niks meer in helaas en doet ook niks meer voor mij want ik heb het echt nog wel geprobeerd om die 5 er weer af te krijgen..

4. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

Oct 16, 2018
    2,812
    2,501
    113
    Female
    Hier werkt alles noteren wat ik eet, daardoor zie ik dat ik boven mijn gestelde calorieen uitkom en dan kan ik het makkelijker laten.

Yellowsun likes this.

Share This Page