Ben nu 14 kilo kwijt in 2 maanden en 2 weken ongeveer. Volg geen dieet want dat werkt voor mij niet. Bij mij is het vooral het snoepen dus dat doe ik heel af en toe nog maar dat ik wat lekkers mag. En dan alleen iets wat voor mij echt een 10 waard is.
Mee eens, hier is google ook me beste vriend de laatste tijd. Ik laat nu wel veel lekkere snacks staan een keertje kan best maar werd hier een beetje te gek. Veel water drinken en gezonder eten en bewegen doen hier wonderen ben in bijna een maand al 2á3 kilo kwijt al gaat het mijn niet echt om de kilo's maar meer me hangbuik minder en strakker te krijgen. Daarbij doe ik 30 day shred van Jillian Michaels, thuis voor de tv 20 minuten p.d. intensief bewegen 6 dagen in de week.
WW moet je niet vergelijken met (crash) diëten zoals shakes en Sonja, het komt op hetzelfde neer als jij doet (je eet zelfs vaak meer omdat het word aangepast op je leeftijd, lengte, gewicht en je activiteiten (sportpunten)) Dus zelfs beter dan gewoon normaal gezond verstand want meeste mensen WETEN niet eens hoeveel ze daadwerkelijk moeten eten om af te vallen, als je dat wel weet kan je het in principe ook zonder weight watchers, WW is meer een leidraad voor hoeveel je lichaam moet hebben om optimaal te kunnen verbranden... Ik ben er in een dik jaar ongeveer 30 kilo mee afgevallen en ben gewoon blijven uit eten, snoepen, pannenkoeken en frietjes eten, dat kan je heel je leven volhouden... ik heb nu een dikke maand gestabiliseerd omdat ik wist dat het een moeilijke maand zou worden (heel veel verjaardagen, pasen, mijn moeder een jaar overleden) dus mijn punten aantal omhoog gegooid om te stabiliseren zodat ik wat extra ruimte had..
Hetzelfde als wat ik doe, alleen WW moet je dus wel voor betalen.. ik ben nu bijna 15 kilo afgevallen in 3 maanden, heb ik geen WW voor nodig. ik eet ook gewoon broodjes hamburger, soms een frietje, chips, etc.. maar verder gewoon gezonde keuzes. Maar ik vind weight watchers ook gewoon geldklopperij.. waarom 40 euro per 3 maanden betalen als je zelf ook punten kan tellen .. is gewoon gratis van internet af te halen ook het weight watchers principe kun je wel terugvinden
nee want die kloppen niet (heb ik al in vele gevallen gezien en gecheckt) en WW geeft ook het juiste aantal punten voor JOU op niet voor een vrouw in het algemeen want dat klopt nooit, meeste mensen eten niet het aantal kcal wat ze eigenlijk moeten eten, het zou ook niet hetzelfde mogen blijven maar aangepast moeten worden op je activiteiten die week en je gewicht die week.. dat is wat WW doet, die past het daar meteen op aan, met een handig dagboekje en motivatie, sommige mensen denken zonder te kunnen, is niets mis mee als je daar hetzelfde mee bereikt maar soms is wat hulp fijn. Veel mensen komen na een tijdje op een plateau te staan omdat ze niet het juiste aantal kcal hebben gegeten en dan ga je stilstaan op den duur. Dat jij dit toevallig niet hebt is heel goed voor jou, maar de resterende 95% van de mensen wel dus dan is een leidraad fijn dat kan ook op andere manieren natuurlijk (kcal tellen, als je maar de juiste aantal kcal eet) maar het is geen crashdieet zoals heel veel andere dingen wel zijn, het komt op hetzelfde neer wat jij doet alleen niet iedereen weet precies hoeveel je moet eten met welk gewicht en heeft wat ondersteuning nodig. Heb je wel eens goed berekend hoeveel kcal je daadwerkelijk nodig hebt voor jouw lijf en pas je dit ook elke week aan? En was je zoiezo al niet afgevallen, je bent pas net bevallen en het is goed dat je zo lekker afvalt maar dat doen honderden vrouwen al vanzelf zonder dieet na hun bevalling, het is keigoed dat je zoveel eraf hebt maar zo na een bevalling zou ik het niet als "zuiver" gewicht willen noemen, dat is slecht te bekijken waar het precies vandaan komt natuurlijk..
Nu ben ik voor de verandering met ( nog ) geen dieet bezig. Heb alles gedaan, camebridge etc, maar ben 3 jaar geleden heet meeste afgevallen met mn moeders zelfopgestelde dieetje. Ben in 5 maanden tijd toen 35 kg afgevallen!! Veel afwisselend eten, lekkere recepten een gezonde draai geven. Veel fietsen, ennop het step apparaat thuis en kwam ik bij dit resultaat. Nu 3 zwangerschappen verder op kort termijn ben ik wel weer bijgekomen maar nog steeds ver onder het gewicht op mn zwaarst. Ik heb op t moment zoveel aan mn hoofd dat ik niet aankom, maar om echt te gaan afvallen heb ik nu even geen zin in. Maar ik hoop er snel weer aan te beginnen!
Gezond eten, veel bewegen, sporten en af en toe genieten. Jezelf alles ontzeggen is de grootste valkuil. Ik ben in een jaar tijd 15 kilo kwijt geraakt, en geen moment met honger of een ander akelig gevoel gelopen.
ik doe zelf niet aan echte diëten. Ik ben er echt van overtuigd dat ze niet goed zijn. Iedereen die ik ken, die aan diëten doet, komt ook weer aan. Het zijn altijd jojo'ers. Voor mij is een dieet gezond eten en niet snoepen. Gewoon de minimale richtlijnen van het voedingscentrum volgen (5 boterhammen, 200 gr groente en fruit, 200 g.r aardappels, halve liter melkproducten, boter, kaas, 100 gr. vlees) verder niet snoepen. En dan lekker elke dag wat bewegen!
Ik ben met 'het geheim van slanke mensen' in 4 maanden 13 kg kwijt geraakt. Principe gaat uit van een berekening van je benodigde kcal per dag op basis van lengte, gewicht en activiteiten. Zelf ervoor zorgen niet meer te eten op een dag dan dat aantal (of evt 'sparen' voor een keer uit eten). Met een gratis Facebook cursus met wekelijks een inspiratie verhaal en opdrachten leer je (gezonde) keuzes te maken, je eigen valkuilen kennen, stel je voor jezelf vast wat voor jou belangrijke eetmomenten zijn die je niet wilt missen etc etc. Je leert ook je emoties van je voeding los te koppelen. Was voor mij echt een eyeopener! Ben zelf nogal een jojo'er dus was op zoek naar iets waar ik me voor langere tijd in kon vinden en niet weer aankom binnen 3/4 jaar na het stoppen van voor mij vastgestelde menu's
Gewoon goed gezond eten, niet meer dan je nodig hebt. Kleinere porties, minder snaai en meer bewegen. 10 kilo in 100 dagen.
Ik ben 10 kilo in 3 maanden kwijtgeraakt dankzij Weight Watchers online, en hield dagelijks ruimte over in mijn puntentotaal voor 25 gr pure chocolade of een glas witte wijn. Ik vond het online dagboek op de website vooral handig om een ontbijt en lunch mee samen te stellen, en om een zooi recepten uit te printen. Ik sportte toen niet, alleen wekelijks hatha yoga. Een jaar later eet ik nog steeds hetzelfde ontbijt en dezelfde lunch, met avondeten ben ik ietsje minder streng. Ik eet nu ook ongeveer 3x per maand een patatje/pizza/chinees. Daarnaast sport ik nu dagelijks een half uur, dankzij 30 Day Shred vind ik het leuk om te sporten en is het ingebakken in mijn dagelijkse routine.
Minder eten, geen toegevoegde suikers, voorzichtig met koolhydraten. Maar heb mezelf in principe heel weinig ontzegd, ben 10 kilo in 5 maanden afgevallen
Ik heb alles omgegooid , at zonder er bij na te denken. nu ben ik veel gezonder gaan leven (geen dieet) gestopt met suikers, voorzichtig met koolhydraten, meer eiwitten, gezonde tussendoortjes etc. etc. en drie keer in de week sporten. Ben nu 12 kilo kwijt in anderhalve maand. (ben wel 100+)
Geen dieet, gezonder eten en bewuster eten. Ben 8 kilo afgevallen in ongeveer 6 maanden, heb het dus ook echt op mijn eigen tempo gedaan en inmiddels weer 4 maanden verder en zit nog steeds op het zelfde gewicht en daar gaat het uiteindelijk om!
Ik beperk koolhydraten, snoep niet en sport 3x per week. En ik let erop dat ik niet teveel calorieën binnen krijg. Ik probeer nu heel gezond te doen, ook op feestjes doe ik niet mee met een wijntje en taart. Het gaat eraf, maar langzaam). Ik wil nog 10 kilo kwijt en val nu nog geen kilo per week af. Het is dus voor mij gewoon doorzetten en niet opgeven.
Deed Dr Frank met eiwitshakes maar was het ff zat. Ben nu op eigen houtje koolhydraten aan het tellen. Wel wat meer dan toegestaan bij Dr Frank. Heb er een handige app voor om alles bij te houden. Ben nu in 3 maanden 11,5 kilo kwijt. Heb in het verleden wel eens 40 punten dieet gedaan. Werkte ook goed, zolang je niet de verkeerde dingen gaat eten om aan je punten te komen
Mijn partner is in 6 maanden tijd van 101 naar nog geen 80 kg gegaan en blijft daar nu al zon 5 maanden op hangen. Wat hij heeft veranderd -Fietsen ipv met de auto naar het werk. Ongeveer uur fietsen per dag dus. - smorgens ontbijt, smiddags maaltijdreep ( 2 voor 2 euro) en Savonds een warme maaltijd. Tussendoor enkel fruit of groente. Geen chips, snoep of koek dus geld van maaltijdrepen is terug verdient - ipv redbull en cola heel de dag enkel nog water en ranja. ( dit scheeld heel veel suiker ) ( verdien je ook weer veel geld op. Flesjes water koste nog geen euro per 6) In het weekend bestellen we pizza, eet hij gewoon maar loopt hij wel hard.