welk dieet volg jij? hoeveel ben je kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Bedankt voor de vele reacties dames.
    Ja gezond eten is natuurlijk het beste, maar dat doe je ook met een dieet?
    Pff vind het erg moeilijk hoor, maar ik ga naar school fietsen en denk dat dit enorm zal schelen al:) Tenminste, dat hoop ik! Van 0 beweging naar zo'n 13 km per dag! Dat moet toch haast wel verschil maken? Twijfel nog welk dieet ik wil gaan volgen, dus voor nu proberen zo gezond mogelijk te eten. Gelukkig word het lekker weer, dan vind ik het makkelijker om weinig te eten:D En lekker veel salades natuurlijk! Jammie!
    Vele van jullie zijn al flink wat afgevallen (ik ook, maar lang niet bij mijn streef gewicht). Hadden/hebben jullie cellulite? Is deze verdwenen/minder geworden? Zou zo graag zien dat het verdwijnt of in ieder geval minder word:)

2. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Overdag Sonja Bakker en avondeten eigen versie.
    En op zaterdag lekker een wijntje of 2 met toastjes met mijn man, zoals we altijd doen.
    Hiermee in 4 maanden 15 kilo afgevallen!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn man volgt nu al 2,5wk dit dieet en is al 6,5kg kwijt.
    Je mag maar 10 koolhydraten per dag en zult dan op alles moeten letten.

Hij eet het smoren spek en ei of 100gram kipfilet,rosbief of rookvlees. (Zonder brood)
    In de middag spek en ei mits hij dit smorgens nog niet heeft gegeten en anders weer 100gr rookvlees of een flink stuk kaas.
    In de avond is het alleen maar vlees,vlees,vlees, vis,vis,vis en Slaaaaaaaaaaa
    In het begin vond ik het makkelijk maar vind het nu steeds moeilijker om iets te koken voor hèm wat een beetje gevarieerd is;)

Deel Deze Pagina