Dan is calorieen tellen misschien wel een idee? Kun je eten wat je wilt maar je moet verantwoorde dingen kiezen anders zijn je calorieën zo op. Ik zou best elke dag een pizza kunnen eten maar die zijn al snel 800/900 calorieën per stuk en ik eet over een dag 1300 calorieën maximaal daarom eet ik het gewoon niet.
Ik ben 12 kilo afgevallen met Cambirdge 800! in 9 week tijd. dus niet al te drastisch. toen ik wist dat ik zwanger was, gelijk gestopt natuurlijk! en nu nog maar 3 kilo aangekomen. ben nu 14 week zwanger dus zal ook wel wat zwangerschapskilo bij zitten nu... als onze 2e wonder geboren is dan ga ik zeker weer cambridgen want ik was nog niet klaar haha
Ik volg het perzikendieet. Ik mag alles eten behalve perziken. Nee hoor flauw! Ik probeer mijn best er voor te doen om ook af te vallen. Ben veel te zwaar en ik heb er al strijd mee sinds de pubertijd. En als ik een dieet volg dan is het op mijn eigen manier. Dan probeer ik meer fruit te eten en minder te snoepen. Bijv. geen koek bij de koffie etc... Dus gezonder en minder snoepen. Heb vandaag nog niks gesnoept dus ik kan het best. We hebben ook sinds 1 maand een hondje, dus ik wandel elke dag.
ik heb geen honger wij zijn de 2e begonnen in fase 1 die je 2 weken doet dit mag ik eten op 1 dag O: 250 gram kwark met 1 el zoetstof 1 tomaat TD: 8 snoeptomaatjes 3 plakken kipfilet 1 hard gekookt ei LUNCH: 2 grote handen ijsbergsla 2 grote tomaten 1 halve komkommer 2 augurken 1 klein uitje 1 blikje tonijn op waterbasis (lekker door elkaar gehusseld ) TD: 8 snoeptomaatjes 3 plakken runderrookvlees 1 gekookte ei DINER: 100 gram champignons 350 gram spinazie 1 ui verse knoflook 200 gram kabeljouw 60 gram kaas 1 rode paprika (champignons ui en paprika door elkaar ) we hadden nog sla over van vanmiddag en daar hebben we ook nog 2 grote lepels van op ATD: yoghurt met zoetstof en ik had gewogen voor dat ik begon ! en woog 113,6 ik wil ook 30 kilo kwijt toen ik er vanmorgen voor de grap op ging staan ( 2 dagen ???) 112,3 toen ging ik het navragen op het forum ! en het kan zijn dat ik al binnen 2 dagen zoveel kwijt ben .. omdat me lichaam aan het veranderen is .. en overtollig vocht er nu ook uitgooit (en ja ik plas nu mega veel ) nu moet ik zeggen dat ik er 2 liter water bij drinkt ! ik heb shakes geplrobeerd en andere gekke dingen niets hielt ik vol ! maar nu ! geweldig ! ik ben er zo blij mee !