Dat zou ik dus echt niet weten , iemand tips om het aan te vullen, wat ik dan meer zou moeten eten? Ik heb geen honger, en ben op zich geen echt grote eter, mijn probleem zit het in het snaaien in de avonden.
Ik zit met hetzelfde probleem, soms kan ik me echt niet inhouden . Het lukt niet altijd maar ik probeer 's avonds dingen te eten als appels of een verlaat toetje zoals een flinke bak yoghurt met wat suiker. En dan maak ik er een zo lang mogelijke handeling van. Mijn appels schil ik, snijd ik in partjes en dan ga ik ze pas opeten. Met yoghurt kan ik er niet zoveel van maken haha maar dan kan ik lang doen over het opeten. Dan heb ik toch niet zoveel gesnaaid en toch het gevoel dat ik iets lekkers gehad heb!
Cruesli is best wel bewerkt en bevat veel suiker is dus eigenlijk niet zo gezond. Je wordt er heus niet dik van maar gezond is anders. Klein handje noten in yoghurt is denk ik gezonder en Vult ook goed! Ik denk dat je ook wel wat advies over gezond eten kan vragen in natuurwinkels. Verder tussendoortjes: Gekookt eitje gerold In rookvlees Huttekase Fruit Rauwkost Plakje kaas Handje noten Crackers met beleg Ik zou zeker niet bezuinigen op halverine en een glas melk.