Heey dames, gewoon even van me afschrijven hoor. Vriend en ik zijn al bijna 14 jaar samen. Hij heeft vast werk en ik projectmatig (nog 1,5 jaar). Vijf jaar geleden een huis gekocht en sinds vorig jaar bezig voor een kindje. Nu lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan, krijgt hij te horen dat er (weer) een reorganisatie aankomt en er weer 30 man uit moeten. Ik weet, hij moet blij zijn dat hij nog werk heeft en ik ook. Maar het probleem is dat hij niet de snelste in zijn werk is en dus ook wel op de lijst staat om eruit te moeten waarschijnlijk. We hebben wel een inkomensverzekering, dus we zitten met ww en verzekering + mijn inkomen zeker niet aan de grond, maar ik maak me heus zorgen momenteel. En dan hebben ze ook nog geen termijn waarin ze aangeven wíe er uit gaan. Ik zal dan zeker niet minder gaan werken. En mijn werk is maar 10 minuten met de auto, dus wel lekker dichtbij. Maar ik kijk nog wel eens naar ander werk om mij te blijven verbreden. Hij is juist helemaal niet zo en weet niet hoe het straks moet als hij thuis zit. Ik moedig hem aan om een cursus o.i.d. te gaan volgen maar krijg daar geen positieve reacties op. Sorry voor het verhaal, en jullie kunnen er ook niks mee maar moet het gewoon even van me afschrijven. Nu de schouders er weer onder en morgen hopelijk een goede echo.