Welk dieet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Trotsemama1986, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    de 1e weel is 70 eurie daarna 60 per week
    afgezien van je groenten
    het is wel dan totaal dekkend met al je eten hoor

ik ben nu niet veel meer kwijt in mijn huishoudpot hoor tenozichte van dat ik dit dieet niet deed...haal in totaal nog voor het zelfde bedrag
    het klinkt veel dat ben ik met je eens
    maar ik had ook alles al geprobeerd en niets hielp tot dit dan...
    ben van kleding maat 48 naar 42 gegaan en wil er nu nog 5 kg afhebben dan zit ik ook met me BMI net goed...

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ok, tja voor mij zou het anders zijn.
    Ik doe voor 70 euro mijn totale weekboodschappen..

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja dan word het wat meer
    wij proberen ook er om te denken maar ben toch 90 eurie kwijt
    de groenten die ik eet eetten de mannetjes ook mee
    ik eet dan geen aardappels en vlees....

anders als het niet lukt WW proberen? heb er wel goede resultaten van gehoord

suc6

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja dat lijkt mij wel wat.
    Had al een ander topic daarover geopend om te kijken wat de ervaringen daarvan zijn.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @prettymommy2be: Als ik het zo lees eet je al best gezond. Zo doe ik het ook en in combinatie met sporten ben ik in de afgelopen 2 maanden al tien kilo kwijt.

Dus gewoon gezond eten, maar wel wat ik lekker vind. Bij mij werkt het niet als ik de ene dag yoghurt met muesli moet eten en de andere dag een cracker met kaas. Ik eet gewoon wat ik wil, maar dan calorie-arm. En ook: geen lege calorieen. Dus alleen maar voeding waar voedingsstoffen inzitten. Geloof me, dan valt er heel erg veel af.

Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu nog geen gewicht verliest doordat je nog niet zo veel beweegt? Misschien moet je even kijken hoe het gaat als je hetzelfde eetpatroon aanhoudt en sport. Ik viel ook veel minder af toen ik niet sportte en met sporten (3 keer per week fitness) wel veel. Ik probeer sowieso ook veel te bewegen. Dus traplopen en alle kleine stukjes lopen enzo. Ik voel me ook een stuk fitter.

Wat ook mee kan spelen, is je hormoonspiegel. Ik viel de eerste paar maanden ook weinig af, maar later meer. Dus misschien dat je daardoor tot nu toe nog niet veel resultaat ziet. Dat je ineens vijf kilo aankomt heeft misschien ook wel met hormonen te maken. Vreemd trouwens.

Ik zou dus gewoon even doorzetten en kijken hoe het gaat. Succes!

Deel Deze Pagina