Zaterdag vier ik mijn verjaardag en aangezien het 34 graden (!) wordt, kies ik maar liever niet voor kaas, worst en tonijnsalade . Ik wil eigenlijk wat van die wrapjes maken. Heeft iemand misschien lekkere recepten hiervoor? En welke wraps kan ik het beste gebruiken? Moeten die van tevoren opgewarmd worden? Bedankt alvast!
Nee,koude wrap. 1: kruidenkaas,kipfilet,rucolasla. 2. Kruidenkaas,zalm,rucolasla 3. Truffelmayo,carpaccio,rucolasla Oprollen,prikkertjes erin prikken en daar tussen in snijden. Ze heb je kleine rolletjes wrap...Ohhh Krijg er nu al zin in!!
Mmm, lekker! Dank je! Met opwarmen bedoelde ik eigenlijk, kun je die wraps direct uit de verpakking eten? Of moeten ze eerst 'bereid' worden in de magnetron, af laten koelen en dan besmeren?
Ik zou er trouwens wat olijven,zongedroogde tomaatjes,komkommer,augurkjes en feta in olie bij op tafel zetten. Heb je allemaal verfrissende kleine hapjes.
Je zou ook tonijn uit blik kunnen pakken en zelf salade van maken, dat kan niet bederven of jullie en de visite moeten het niet lusten Doet het ook wel erg goed, of andere (gerookte) kip met ananas en sla, komkommer, avocado? Ik zelf warm de wraps altijd eerst op, dan af laten koelen en beleggen. Gefeliciteerd alvast trouwens!
Ik warm ze eerst ook even op vind ze dan wat soepeler om op te rollen. Mmmm wat een lekker topic krijg er trek van jummie!
Ik maak ze altijd met gerookte kip, wat fritessaus en bosuitjes. Ananas erbij is dan ook heel lekker.
kruidenkaas,spek, rucola gaat er hier altijd wel in gewoon uit de verpakking kruidenkaas erop smeren rucola erop en daar de spek overheen en in kleine plakken snijden en voor de kokin ik eet altijd de voor en achterkantjes op ziet er niet zo mooi uit op het bord
Ook heel lekker: Pesto, parmaham of serrano en champignons Of kipfilet, mango, mangochutney, rode ui, spaanse peper en komkommer.
zalm, zure room met mierikswortel, peper en zout, knoflook (even goed door elkaar mengen) en rucola. Gerookte kip in de blender met gegrilde paprika, feta en een beetje zure room, knoflook, peper, zout. plakjes komkommer ( met dunschiller) en rucola. plakjes gerookte kip, rucola en zure room met knoflook en chilli saus Krijg er honger van....
Ohh ik krijg er honger van! Helaas kan ik nog niet naar de supermarkt want ze komen onze kussen van de loungebank brengen
Kruidenkaas, rauwe ham of zalm, ijsbergsla, hele dunnen reepjes paprika en komkommer en honingmosterd dressing.
Wat een succes waren de wraps zaterdag!! Ik heb gemaakt: Wrap 1: kruidenkaas, ijsbergsla, gesnipperd rood uitje en achterham. Wrap 2: (koude) satésaus, ijsbergsla, komkommer en kipfilet. Wrap 3: truffelmayonaise, rucolasla, pijnboompitjes en carpaccio. Alles was op . Volgende keer weer! Bedankt voor de inspiratie!
Fijn ! Nu heb ik even snel een vraagje; kan ik ze vanavond maken en morgen aan partnerlief meegeven voor zijn werk? En zo ja, hoe bewaar je ze (aluminiumfolie en in de koelkast?). Of moet ik morgenvroeg heel vroeg opstaan? Hij moet trakteren