Wij hebben ook een rode poes Verder ben ik helemaal niet van reptielen en dat soort beesten, krijg al de rillingen als ik eraan denk
Wij ook! Rode poezen zijn trouwens heel zeldzaam...de mama van onze rode kater was ook een rode poes.
ik woon dan niet meer thuis, maar we hadden vroeger al een schipperke (hond) en mijn moeder heeft er nu weer 2. erg leuke hondjes.
Ik heb ook een rode poes En een halfpers met het koppie van een Europese korthaar maar lange blauwe haren. Dat zie je zelden. Heb haar van een vriendin gekregen. (foto's in album..)
Heb kikkers en reptielen gehad en de zeldzaamste daar onder was een rode teju van anderhalve meter lang. Ook afrikaanse reuze slakken gehad en ergens vind ik ze nog steeds enorm leuk dus misschien koop ik er weer eens een. Maar op het moment alleen een landschildpadje naast mn 2 honden en 3 apen (kinderen) en een gorilla (man)
haha wij hebben ook een rode poes en een zwarte Noorse Boskat (nog niet voorbij zien komen), en natuurlijk ons Men-in-Black hondje; Bumba
Wij hebben 2 sexende naaktslakken in onze tuin... OMG Gadverdegadver wat is dat nasty zeg. Vieze hemafrodiete krengen. Blluuhh de beelden staan op mijn netvlies gebrand.
hahaha ik zag in een ander deel van het forum dat ze daar slijmproppen naaktslakken noemen.. zal je maar niet zeggen wat voor beeld ik nu op mn netvlies heb