Vandaag ga ik een digitale fototoestel kopen, maar welke weet ik nog niet.. Welke hebben jullie of raden jullie aan?? En waarom?? Nazli
wij hebben een panasonic DMC-FZ18....maar die is alweer bijna 3 jaar oud....dus denk dat manlief binnenkort weer een andere zal willen om te adviseren..ik weet het niet meis. Ligt eraan wat je ervan verwacht eigenlijk....Er zullen nog wel meer antwoorden komen denk ik. Wat mijn man altijd doet is ff kijken of site's zoals kieskeurig enz...en googlen welke er veel gekocht worden enz... verder beslist hij dat altijd en tot nu toe zijn ze altijd goed geweest! Succes!
Ik heb een nikon finepix en ik heb daar heel veel plezier mee (10 megapixel). Is makkelijk in de bediening en maakt scherpe foto's,heeft ook aparte instellingen voor specifieke foto's bijv. in de sneeuw/strand,super macro,portret,feestje binnenshuis,kaarslicht e.d.
Ik heb de FujiFilm finepix a920, is een ideaal toestel voor 'gewoon' gebruik. Het is een eenvoudig toestel, je hebt er geen uitgebreide handleiding voor nodig. Maar toch maak je met de 9mp camera super scherpe en mooie foto's. (ook in de close-up stand) Voor mij issie ideaal.
Ik heb een Canon Ixus 75, bevalt al jaren prima. Wel willen we een spiegelreflex nog een keer erbij halen. Wat ook een Canon wordt dan.
ER zijn zoveel merken en toestellen, waardoor we niet kunnen kiezen..Gisteren zijn we nog gaan kijken en hebben we de nikon en canon gezien.. de prijzen zijn tussen 400 en 450 euro.. Alleen twijfelen we nog..
hier een fujifilm finepix s200 exr. Vind hem zelf ideaal ziet er uit als een spiegelreflex en als je wilt kun je hem ook helemaal zelf instellen als een spiegelreflex maar er zit ook gewoon een automatische stand op waardoor je snel en makkelijk mooie foto's maakt.