Ik koop eigenlijk altijd maar wat, maar ik ben nooit echt enthousiast over wat ik koop.. Welk product vinden jullie nou echt lekker? Misschien kan ik wat ideetjes opdoen!
ik vind sanex wel goed.. ook goed voor je huid palmolive is erg lekker en als je echt luxe wilt dan kun je eens kijken bij rituals of sabon hmm lekker is dat!
Ik vindt de douche produkten van kruidvat lekker. Ruiken lekker en mijn huid voelt daarna lekker zacht oja en niet onbelangrijk,ook niet zo duur.
Voor douchegel het liefst Fa, de paarse en de lila. Heb ook nog wat van Rituals staan, omdat ik die voor mijn verjaardag heb gehad, erg lekker, maar niet om elke week te kopen Voor shampoo het liefst Andrélon, maar van Fructis gaat je haar ook héérlijk ruiken
ik gebruik het liefste dove. vind ik echt heerlijk. wordt huid zacht van geeft mij een ontspannen gevoel.
Ik gebruik Dove of producten van Sabon En als ik ergens heen ga gebruik ik douchegel die bij mijn parfum hoort
Ruikt dat dan niet nét ff anders? Die van mij wel.. Heb er nog nooit 1 gehad die precies zo ruikt als mijn parfum.
Ik gebruik altijd iets verschillends. Meestal krijg ik wat met verjaardagen, kerst enz. Heb nu nog een voorraad op zolder staan van Etos merk, vouge, dove, en Nivea. Vindt het allemaal prima. Als je er maar schoon van wordt
Ik had altijd dove rosewood, maar die is uit het assortiment. Nu ben ik ook een beetje zoekende. Heb het nog niet echt gevonden.
gewoon een grote gezinsfles van jumbo eigen merk. beau is dat geloof ik. vind die dove, nivea enz allemaal wel erg lekker hoor maar veel te duur. tis maar dat ik niet stink en schoon wordt. op mn verjaardag vraag ik vaak wel van die geschenksetjes. die gebruik ik dan zo es af en toe.. voor de kindjes heb ik wel kinderspullen van dermacare
Palmolive ( en dan vooral die wat naar amandel ruikt ) creme oil van de nivea vind ik wel lekker en verder bestel ik in de zomer altijd bij yvesrocher.nl de sinaasappel douchecreme. Ohja en van de fa die cacoa butter hmmmmm
Verschilt echt met wat in de aanbieding is. Op dit moment heb ik straight shampoo van Nivea en ook douchegel van Nivea. Heb ook een lekkere fles spul van jardins du monde (yves rocher) staan.. Mijn man gebruikt Axe en mijn kind de baby-lijn van Rituals of Kruidvat eigen merk.
Ik gebruik als douchegel bijna altijd Dove. Maar laatst had ik er ééntje van Palmolive en die was ook heel lekker. Qua shampoo hebben we steeds een andere. Meestal Andrelon, maar nu hebben we Syoss.
niveau doucheolie, ik heb heel snel een droge huid en hier krijg ik tenminste geen jeuk en schilfers van.