Palmolive therme die ruikt zo lekker, ik had het meegenomen in mijn vluchtkoffertje toen ik moest bevallen. De verpleging vond hem zelfs heel lekker ruiken! En ik gebruik hem nu nog steeds. Je hebt de geuren Turks bath en Beauty Soft en die vind ik het lekkerst ruiken!
Hier hebben we een zeep dispenser met daarin nu karnemelk zeep van de action. Dit is voor de gewone douche beurten. Als we ergens heen gaan dan heeft vriend axe en ik nivea.
ik heb ook meestal verschillende, vind ik altijd wel lekker,elke keer hetzelfde is ook maar wat haha...ju heb ik van yves rocher, amandelmelk... en vor me haar elvive volume
Ik ben altijd erg fan van Dove maar koop het nog maar af en toe in de reclame. Is best prijzig. Sanex vinden we ook erg lekker en Nivea happy time Heb nu van AH eigen merk een lavendel douchegel en die geur blijft zo lang hangen. Vind hem heerlijk.
Ik ben erg fan van de Etos eigen merk en de AH eigen merk Lekkere geurtjes en veel variatie. Daarnaast vind ik de aromatherapie van Palmolive (de rode en de paarse!) ook errug lekker /edit: Deze dus van de Etos (doucheschuim) Etos eigen merk bad en douche - Etos En onderstaande foto van de AH (en andere geuren/soorten):
Lucky you die van mij wordt er knetter van "heb je nu ALWEER besteld??" en "hoeveel "smaakjes" moet je nog hebben" (nou... gewoon ... allemaal ) Alle smaken douchegel, jelly, solid shampoo, cleanser en blokken zeep (in tupperwaredoosjes) op de badrand, het spiegelkastje staat bomvol met zwarte potjes daar staat wel voor een klein kapitaal in de badkamer vrees ik. En ik gebruik het echt allemaal, niets staat er voor de sier
Hier heb ik momenteel Nivea Sensitive Balance, Nivea Free Time, en Nivea Harmony time. Vind ze erg lekker ruiken! Vriendlief gebruikt ook van Nivea. Ook die van de Kruidvat vind ik wel fijn. En heb af en toe een douchegel die bij mn parfum hoort.
Ikzelf gebruik de Fa Cocos, heeeerlijk!! Als shampoo altijd Andrelon! Kindlief gebruikt alles van Zwitsal mmmmmm Manlief gebruikt Axe showergel en Head and Shoulders
Rituals schuim gel. Liefst de oranje of de hammam. Laats als cadeautje voor mijn vriend gekocht, die wil ook niks anders meer hahaha. Het is misschien duurder, maar je ruikt de hele dag lekker
Rituals is echt heerlijk.. Goed cadeautje ook ( Met oog op de aankomende december maand ) Verder koop ik vaak gewoon iets bij de kruidvat. Zo'n aanbieding per 4 of zo. En van de kruidvat vind ik ook wel lekker kokos.. En een heerlijk prijsje voor een euri