Welk doucheproduct gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisjesmama, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Meestal Dove en soms Nivea.

2. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Ik gebruik een douchegel van the Bodyshop van de Earth Lovers lijn in de geur Watermelon & Eucalyptus. Super lekker fris en fruitig! ;)

Ook heb ik een douchegel van Lush in de geur Snow fairy. Heerlijk! Een lekkere zoete geur voor de wintermaanden.

Verder heb ik nog een bus schuim van Rituals in de geur Sensation (rijstemelk). Echt een hele lekkere, rustgevende maar toch frisse geur.

Laatste douchegel die in mijn douche staat is van I Love.. in de geur Strawberries & Milkshake, lekkere geur, niet te overheersend en een grote fles waar je lang mee doet.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Rituals! Fujiyama vind ik dan het allerlekkerst.
    Of idd spulletjes van Sabon, heb daar nog heerlijke scrubcreme's van.

Maar heb nog hele voorraden staan van dove en nivea.
    Shampoo gepruik ik elvive.

4. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier ook van Rituals senzations doucheschuim, ook gebruik ik de bodycreme ervan. Ruikt heerlijk;)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb van de week douchespul van Bourjois (geen idee hoe je dat typt haha) gekocht en dat is echt lekker spul.
    En ik vind die paarse palmolive altijd erg lekker. En ik had een paar maanden terug douchespul van de lidl (paars etiket) en die rook ook wel lekker. Ik ben dus niet echt merkvast, het is maar net wanneer ik het nodig heb en naar welke winkel ik dan ga.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik wissel elke keer af. Ik vind het namelijk erg leuk om steeds weer iets anders te proberen.

Nu zelfs de shampoo van de Euroshopper geprobeerd. 0,35 cent. Je lacht je rot. En het maakt mijn haar echt heerlijk zacht en ruikt super.

Net als de dag en nachtcreme van Kruidvat eigen merk. Kost niks maar smeert heerlijk, trekt goed in en ruikt ook heel fijn.

7. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik gebruik eigenlijk alleen Sabon. Heerlijk spul!

Deel Deze Pagina