Kreeg net de gsm van mijn man aangereikt. Hij had wat op zijn facebookpagina gezet en wel dit: Inderdaad! Alles komt in drievoud. Na Steve Jobs en Kadaffi is vandaag onze geliefde vaatwasser overleden *RIP* Baalde gister dat onze vaatwasser het niet meer doet maar moest hier zo om lachen
Ik vind spotten met iemands overlijden eigenlijk niet grappig... En nu kan ik daar wat Kadaffi betreft niet zo mee zitten, maar Steve Jobs is overleden aan een verschrikkelijke ziekte. Dus ik snap niet waarom zoiets vergeleken wordt met een vaatwasser en wat er dan grappig aan is? Mijn humor is het iig niet.
Haha ik vind het wel grappig hoor.. Wat zijn sommige mensen toch verschrikkelijk adequaat zeg! 10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash!!
Ja, dat vind ik ook humor (en Steve Jobs zou dat ook gevonden hebben en wat Kadaffi er van vindt interesseert me eigenlijk niet)
hier geld het zelfde alles komt in drievoud alleen jammer dat het bij ons een persoon was en geen vaatwasser.....
precies jij begrijpt het. Mensen hoeven het niet grappig te vinden. Maar de essentie van de grap gaat ze een beetje voorbij
helaas niet en gelukkig niet maar hier komt wel altijd alles in drievoud dus ben benieuwd hoe het verder loopt.....
naja ik zou ook heeel verdrietig zijn om mijn vaatwassen is ook erg kl*te maar gelukkig wel te vervangen