welk drijfmiddel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door barriewarrie, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barriewarrie

barriewarrie Niet meer actief

Hallo,

Vanmiddag zijn wij wezen zwemmen met onze kids, de jongste zat voor de 4 keer in en swimtrainer maar met zijn 8,5 maand gaat hij dus staan in het water en kiepert dan achter over, ik vind dat geen veilig situatie en bovenal onhandig voor zl.
    Wat kan ik nog meer voor hem gebruiken, zwemband of zwembandjes lijkt hij me nog zo klein voor. Heb zwemvesten gezien maar die zijn allemaal voor 3+ of boven de 18 kg.
    Hij weegt overigs 10 kg.

2. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Ik zou zo'n zwemband/ring kopen. Ons meisje rende daarmee door het water (terwijl ze niet kon lopen, haha). Super vond ze dat!

Vanaf een jaar zijn we zwembandjes gaan gebruiken. Dit werd ons geadviseerd door de babyzwem-juf.

3. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een drijver gekocht bij Intertoys; Van splash about.
    Ik zie net dat ze vanaf 11 kg zijn.. Maar deze hebben ze vast nog wel in andere maten van een ander merk. Ik vind ze erg fijn!!
    Verder krijgt L er ook vleugeltjes bij..

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier toen zwemvleugels. Je hebt ook speciale voor kleinere/lichtere kindjes. Altijd perfect gegaan hier. Met een band hadden ze te weinig bewegingsvrijheid in relatief ondiep water, was meer voor de leuk erbij.

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Hier zwemt ze sinds 11 maand met zwemband en vlinders (extra klein voor kinderen met lager gewicht). Ze zwemt bijna op zichzelf, erg watervrij, en kan ook zonder zwemband boven water blijven.... een zwemvest vond ik hier echt niet prettig, want ze was er gewoon nog te klein voor, zat bij haar nek niet zo prettig (te hoog).

6. barriewarrie

barriewarrie Niet meer actief

oke bedankt voor de antwoorden, gaan zo in het centrum kijken wat we allemaal kunnen vinden.

Deel Deze Pagina