Ik had het niet verwacht maar ik mis de winter! Ik word zo moe van dit halve lente weer en de snotneuzen/verkoudheid die er bij gepaard gaat. Van mij mag het even flink koud worden! Ben ik de enige?
Ik totaal niet, sterker nog, ik zie er juist tegen op, omdat ik vorig jaar in de kou een dubbele longontsteking heb opgelopen. Mijn dochters zitten wel heel erg op sneeuw te wachten.
Ik mis het totaal niet, maar ben dan ook allergisch voor temperatuursverschillen. Lekker banjeren door de sneeuw eindigt regelmatig in een flinke allegische reactie Maar als het koud is mag het van mij ook wel echt winters weer zijn, dus sneeuw en ijs. Niet alleen koude wind en nattigheid.
Hier ook, ik wil jack frost aan mn nose laten nippen. Ikk wil lekker de kids op de slee naar school brengen, en dan thuis een lekker warm kopje thee nemen. Ik wil mijn mannetje gaan leren schaatsen. Ik hou juist erg van de verschillende seizoenen en de veranderingen die dan in de natuur te zien zijn.
Nee hoor. heerlijk die warmte, is stuk lekkerder buiten lopen en ook voor m´n dochter. Ben alleen wel bang dat de kou zich pas gaat melden zodra het lente gaat worden..
Ik kijk net op nu.nl en zondag dalen de temperaturen! Maar of dat waar is.. Het is niet dat ik enorm van de winter hou maar ik ben een beetje van slag dat het zo prut blijft
Ik ook, maar ik sowieso dat het juiste weer in het juiste seizoen valt...ik kan hier heel slecht tegen...straks in april sneeuw en in juli voorjaar en in oktober nog zonder jas buiten net als vorig jaar bleghh
Ik weet nog wel vorig jaar. Toen woonden we in Duitsland en was het ook een warme kerst. En half januari lag er opeens een pak sneeuw. En die sneeuw ging pas weg op 7 april. Een witte Pasen De kids vonden het heerlijk. Maar na verloop van tijd werd ik gek van elke keer sneeuwkleding aan, sneeuwkleding uit etc.
Nee ik mis het niet. De kou en vorst maakt me niet uit, maar sneeuw.... hou dat maar ver uit mn buurt.
Verschrikkelijk dit weer in deze maand. Da hoort nie jonguh! Zoals het er nu naar uit ziet, dalen de temperaturen rond het weekend. Maar het is allemaal nog erg onzeker. De straalstroom is te noordelijk, in de VS is het te koud waardoor de ene na de andere depressie op ons af stormt. Bah!
Nou...ja en nee Lekker kunnen schaatsen is zeker niet verkeerd. Maar goed, we zullen het wel ergens in februari krijgen...
Jaaaa!! Kom maar op met die kou! Dit half lente, half herfst vind ik helemaal niets . Lekker koud, zonnetje erbij, heerlijk! Maar ja, het zal wel weer zo afkomen dat we pas in maart/april sneeuw krijgen en begin juni nog met winterjas aan lopen