Hi meiden, Even een vraagje... Ik ben nu blond maar wil graag naar bruin toe. Het liefste wat donkerder bruin maar ook weer niet te donker (niet tegen zwart aan dus). Ik wil een warme bruin kleur, maar eigenlijk zonder rood erin (dat blijft altijd zooooo lang in je haar zitten die roodtinten!). Hebben jullie tips? Ik heb vroeger kastanjebruin gehad, hele mooie warme kleur maargoed daar zat dus rood in.... Of kom ik gewoon niet onder rood-tint uit? Ik ga overigens gewoon naar kapper om het te laten doen, maar wil me alvast beetje in kleuren verdiepen!
Hoi Roxyroxx, Als je blond haar donker wil maken, is het wel verstandig een kleur met warmte te nemen. Het kan namelijk zijn dat je haar een groenige gloed krijgt. Daarom ia het ook heel verstandig om met zoiets naar een kapper te gaan. Het ligtook aan de conditie van je haar.. meestal gaan ze je haar ook al 'voorpigmenteren' om een mooie kleur die ook niet al te snel terug loopt. Hwb je lang of korr haar?
Wat ik zou doen is voorpigmenteren met een roodtint. Je ontkomt er niet aan eigenlijk.. En je hebt liever rood dan groen toch? Wel een warme kleur gebruiken. Wat voor kleur had je in gedachten en wat heb je nu?
Ik heb nu echt ehmmm blond, zoals Jessica Alba in the fantastic four haha, toevallig van de week gezien dus vandaar dat ik me daarmee vergelijk! Eigenlijk ontkom ik dus niet aan een warme tint? Jammer... Onderin mijn haar (heb vrij lang haar) zit nu wel kleurverschil met het blond ivm eerder rood haar, maar gelukkig is de dip dye in hé ... De kleur waar ik aan denk is toch wel kastanjebruin... Of iets in die trant!
Ja dan ontkom je echt niet aan rood. Waarschijnlijk word het wel wat egaler omdat je nu weer donkerder gaat dan de punten. Maar je ontkleurd het wel vaker dus? Verzorg je haar wel goed hoor. Anders hou je niks over straks.
Ja ik verzorg mijn haar prima met allerlei middeltjes van kapper. Kleur mijn haar ook alleen bij de kapper dus dat scheelt volgens mij ook wel?