Wij hebben twee honden, twee katten, een konijn en een cavia.... We hadden alles in duo, maar helaas hebben ze niet het eeuwige leven. Een konijn en cavia dood, dus de overgebleven konijn en cavia bij elkaar gezet en ze zijn weer helemaal happy!
2 poezen, foto in mijn album, zusjes, Demo en Dash. Mijn ouders hebben een hond, kruising Mechelse Herder/duitse staander, genaamd Rex (10 jaar): http://members.home.nl/p.vloemans/Fotoa ... water3.jpg En de onlangs overleden je-weet-wel-kater Spooky (12 jaar): http://members.home.nl/p.vloemans/Fotoa ... ooky10.jpg
3 katten, boeffie, daantje en kelly 1 border collie, dolly 1 jack russel, kyra en in de aanbouw hebben 9 katten hun eigen woonkamer met alles erop en eraan. spinner, minnie, dropje, felix,tijger, mickey, miesje, jimmy, pino. en in ons tuin huisje woont zwerfkat tommie
Geen huisdieren hier! Heb al genoeg last van de katten uit de buurt die in de tuin poepen! Jakkie! Een van mijn kinderen kan ook niet tegen dieren, heeft daar altijd snel last van, huid en ogen, dus ik zal er ook niet aan beginnen.
ik heb 1 keeshondje: Simba 1 Kat: Singa 4 Guppen : verzin maar een naam en 9 Iniminie guppies (baby guppies)
Wij hebben 2 Jack Russell Terriƫrs, Tessy en Lady. Tessy is de moeder van Lady, allebei hebben ze 2 nestjes pups op de wereld gezet. In mijn album op pagina 2 staan 2 foto's van ze en hier is een foto van allebei met de pups van Lady (links) die ze in juni 2006 nog heeft gekregen:
Wij hebben een bruine labrador van 1,5 jaar oud genaamd kaya, hij is zo gek als en deur heb soms het idee dat hij ADHD heeft maar tis zon lieverd!
Wij hebben 4 katten , 2 gekko's en 1 slang. We adden tot voor kort 4 slangen maar we zijn aan het stoppen met de reptielen ivm tijdtekort. Heb verders nog baardagamen, boa's, chincilla's, gerbils, ratten, muizen, vogels, vissen enz gehad, veelal waren ze hier in opvang.
wij hebben twee honden lex en diesel lex is een terveurenseherder en diesel is een kruising tussen een vlinder en een keeshondje foto in mijn album
2 Cavia's: Wieteke en Meidje 2 Hamsters: Mira en Martha 1 Konijn: (staat buiten) Snowy En 3 vissen: blup, blup en blup
Wij hebben 3 katten. Lisa van 4 (zeiden ze, ik denk dat ze ouder is), Pita van anderhalf en Diablo (man in het gezelschap) van 6 maanden.