Wij hebben 1 engelse stafford pup van 11 weken Diego,1 franse hangoor konijn genaamd Mexx een rode kater met de naam Monkey en een vijver vol met koi's,schubbekinnen enz, Liefs,Claudia
Wij hebben een poes en een vis (zonnebaarsje). De poes is pas gekomen toen Alyssa 2 weken oud was, als kitten.
Wij hebben een poes en kater (Brits Korthaar) en volgens mij krijgen we ook kittens van deze twee! Gr
Wij hebben 1 poesje; Sammy! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien dat we nog een puppie krijgen, maar daar moeten mijn vriend en ik nog even goed over nadenken.....
Ik heb zelf 2 honden hier een sheltie / jack russle kruising en een golden retriever. Wat we verder op het erf hebben lopen: 3 paarden (fjord, fries, en een kruising hiervan) 1 hond (vuilnisbakkie) 1 geit (zit samen met de hond) 4 katten die beestjes zijn allemaal niet van mij maar van de rest van de familie
Ik heb een Mol en een fred in huis en in bed ! (mijn vriend). Maar wij hebben ook nog 2 tamme grasparkietjes. xx
Wij hebben 2 labradors, 1 blonde en een bruine. en ze zijn allebei reu. mijn vriend wil een slang(die wil ik niet ). verder niets. een paar spinnen (die zijn niet weg te krijgen ), als je die er ook bij kunt rekenen voor huisdieren hahaha. XXX Gusam.
wij hebben...komt ie, een hond (rottweiler) rayban twee katten valkparkiet leguaan bak vol guppy's Nog een aquarium met maanvissen enzo. een vijver met karpers enzo. we hadden een konijn, maar die is dit weekend doodgegaan. Hij was al oud. Vroeger nog veel meer, het is gelukkig een beetje uitgedund. De buurtkinderen hebben de gewoonte om gewonde dieren die ze buiten vinden, bij ons onder te brengen. Groetjes irisje
hallo wij hebben: 3 katers ( 9jaar ,4jaar en 10 mnd) 1 hond ( 11 jaar) 1 papagaai ( geen idee hihih) div vissen in tropisch aquarium)