Hoi wij hebben 2 hele lieve honden. Een engelse cocker Spike(8 jaar) en een kruising Jack Russel Benji.(4 jaar) Een lieve zwart/witte poes Minoes.(5 jaar) En een dwerghangoorkonijntje Nicky en een parkietje Micky. Groetjes Marjo
oei hebben jullie even............ wij hebben een kruising boxer, een poes, een kater, 3 phelsuma standingis (beter bekend als daggecko's) vuurbuikpadjes, vuurbuiksalamanders, triopische vissen, en vogels. En natuurlijk onze 2 aapjes hihihihi of waren dat nou kinderen.....
Wat een schatje jullie SBT pup Diego! Het is een reu-tje neem ik aan? Ik ben gek van Engelse staffords! Ze zijn zo lief met kinderen.
hebben 1 hond kruizing boerboel/rottweiler 2 katten een gewone en een persische (binnenkatten) 3 konijnen (buiten) en ik heb zelf een paard kuzz anita
Wij hebben 2 schatten van honden maar ook 2 totaal verschillende karakters... de oudste is onze terveurense herder van 2 jaar en 8 maand .....JERGAN De jongste is onze 1 jaar en 9 maand oude rotweiler... IGOR
Hou jullie vast 2 goldenretrievers(1 van me man en 1 van mij) 2 poezen zijn van mij kids 2 schildpadjes van onze oudste zoon.
Hahahaha, ik weet niet of je een typfoutje hebt gemaakt of niet, maar 'terreur' is wel op zijn plaats! Eerder ik nog bij mijn ouders woonde hadden wij ook 2 jack russels (waarvan 1 jack sukkel) Man, wat een lekkere drukke beessies! Mis het wel hoor, wil ook heel graag weer een Jack Russel hebben, maar vriendlief ziet dat niet zo zitten (die wordt zenuwachtig van dat heen en weer getippel van die beesten )
Ik heb 2 schotse herders (collies) en 4 katten 3 poezen 1 kater die zich heilig noemen (heilige birmanen)
ohw ik ben helemaal hun nemen vergeten komen ze...ghihih Sable schotse herder heet Mauréén Blue Merle schotse herder (nederlands en europees kampioene) heet Pebble's Mijn 3 poezen heten : Lou-Lou (choc tabby point) Bibi (seal point) Rebbel (seal tabby point) En onze kanjer van een dekkater mijn alles mijn maatje heet Kyoki en is een choclate Point!
Wij hebben 2 honden, een herder van 4 en een golden retriever van bijna 9 jaar. Het is hier dus een gezellige drukke boel
Wij hebben een hond: een amerikaanse stafford, genaamd... Terror (gaat een verhaal aan vooraf haha, het is absoluut geen Terror!) En een konijntje, die eigenlijk geen naam heeft, maar ik altijd gewoon Konijn noem. Ze waren eerst met zn 2-en, Jut en Jul. Maar Jul is al vrij snel overleden en ik vond de naam Jut alleen nergens op slaan haha.
Wij hebben een hele lieve papegaai, een een brits korthaar(kat) haha,en een aqarium,en van het weekend krijgen wij onze nieuw aanwinst ook weer een brits korthaar, Groetjes
Hoi, Wij hebben: 1 hond, een beagle genaamd Max en stronteigenwijs maar wel superlief en TE verwent. 3 katten; Jan, Sammie en Smokey. 4 konijnen, waarvan 2 franse hangoren van ongeveer 6 kilo (Napoleon en Jetje) en 2 'gewone' hangoren (Nijn en Ko-Nijn). En nog een aqarium met 3 discusvissen en nog wat kleinere visjes erbij. Groetjes Inge
Wij hebben drie ex katers en een ex poes.. en de poes is de baas over al die gasten.. lig af en toe in een scheur...als tante het weer op haar heupen krijgt en alle mannen moeten vluchten.. Aoife