Wij hebben 2 poezen, 1 kater, 1 grasparkietje en een 'lease' paardje > euhm........lees: tinker! Een gezelige boel vind ik het, en zou me geen wereld zonder dieren kunnen voorstellen!
Hahaha het was geen typfoutje hoor ze zijn idd af en toe echt erg hahaha. Jammer dat je vriend er geen 1 wil want het is zoals je weet wel een heel leuk gezelschap een jackrussell!
Wij hebben hier 2 poezen Sienna & Mercedes van 9 maandjes we hebben in oktober een keeshondje van 4 bij iemand weggehaald waar ze werd mishandeld en 365 dagen 24 uur per dag buiten moest blijven. en we hebben nog 1 vis en 1 algeneter
Hallo dierenvrienden. Wij hebben een Jack Russel. Het is een stom beest eerst grauwelt hij je uit en dan weet hij niet dicht hij tegen je aan moet kruipen. Ik mag mijn vriend niet aanraken wordt ik door hem aangevallen. Wolvin.
Hmm hier 2 poezen. wat ik me afvraag alleen.. eentje was altijd superschuw en sinds ik zwanger ben.. is ze ineens superklef en lief en aanhankeljk zelfs iemand hier al eens zoiets gehad?
Onze hond laat me ook niet meer met rust kan nergens heen zonder dat hij me volgt. Wordt er gek van! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje iets meegemaakt met een huisdier dat had ik nog nooit gezien. Ik zat bij mijn moeder en vader thuis waren gaan wandelen met Robbie de rotwailer mijn moeder en ik zitten te kletsen naast elkaar op de bank en Robbie komt langsgelopen blijft plots stokstijf staan laat zich achterovervallen tegen mijn schoot kop tegen mijn buik oor omhoog en zo heeft hij tien minuten tegen mijn buik aan gelegen en alleen maar luisteren mijn moeder en ik wisten niet wat we zagen. Ik heb echt zo gezeten van wat is dit? Dit heeft hij maar een keer gedaan maar wel heel apart en niemand die ons geloofde. Wij hebben om hem eraan te wennen een hydrofiele luier die een paar dagen bij Collin heeft gelegen aan hem gegeven zodat hij kon wennen aan de geur. Maar niemand mocht aan hem komen en als mijn moeder hem op deed ruimen naar de gang ging hij hem weer halen en legde hem naast hem neer. Hij moest ook altijd de wagen in de gaten houden ik mocht niet om een wagen heen lopen zodat hij mij niet meer zag werd hij gek en dan vloog mijn moeder weer zodat hij ons weer zag! Helaas is hij gestorven op de tweede verjaardag van mijn zoontje. Wolvin.
Wij hebben een hondje (kruising malteser-Shi Tzu) genaamd Zowy. Verder nog een goudvis. Deze luistert naar geen naam. Liefs assie
wolvin: vrienden van mijn ouders hadden dat inderdaad ook toen hun zoontje geboren was mocht niemand in de buurt van het kind komen en ook ouders bleven absoluut "onder toezicht" van beide honden. vanochtend lag poes weer helemaal opgerold onder mn kin druk te spinnen. en ik maar roepen "nou ze is wel erg schuw hoor"
onze dieren zijn. 1 engelse bulldog Angel 1,5 jaar 1 rottweiler Chico 3 jaar en binnenkort hebben we een gesprek met een fokker voor een rottweiler teefje.
Wij hebben twee katten, Levi en Mexx. Ze zijn broer en zus en zijn al bijna 6 jaar onze lieve huisgenootjes! Foto in mijn album.
Ik zal jullie eens wat zeggen. Toen ik bevallen was van mijn zoon en s'avonds thuis kwam heb ik mijn zoontje op de bank gelegd en de hond erbij die heeft hem kunnen besnuffelen en belepsen en eens tegen hem geduwd natuurlijk met een paar sterke mensen erbij die snel zijn zou het nodig zijn en hij vondt het goed en als ik de dagen erna borstvoeding ging geven dan lag mijn zoon aan de borst en de hond lag erbij zo dicht mogelijk tegen ons aan. heeft dat zolang ik borstvoeding heb gegeven (te kort) ook gedaan. Bij mijn ouders thuis ging het net zo alleen Robbie is een stuk groter en toch was hij altijd heel verzichtig bij mijn zoontje. Men heeft mij verteld dat ik dat diende te doen zodat de hond aan het kindje kon wennen. Zal het deze keer ook weer doen zodra we thuis komen hond erbij. Wolvin
Onze hond is ook de hele zwangerschap niet van mijn zijde geweken.We hebben haar tijdens de bevalling eventjes ergens anders onder gebracht omdat ze het simpelweg niet zou pikken als ze mij zou horen en er mensen aan me zaten.(ls mijn man mij een kus wilde geven begon ze al te brommen )Toen onze dochter geboren was en de kraamhulp en verloskundige vertrokken waren hebben we haar weer opgehaald en op het bed gezet onze dochter lag daar ook op ze heeft idd aan haar gesnuffeld en eens voorzichtig tegenaan gestoten met haar snoet en vervolgens helemaal gelikt vanaf die tijd waren het 2 dikke maatjes!Nooit problemen gehad helaas hebben we haar in moeten laten slapen toen ik 3mnd zwanger was van ons zoontje. Liefs,Claudia
Helaas dat gebeurt ook niet leuk natuurlijk! Het doet pijn. Vindt het erg voor je. Hou haar in je goede herinnering! Groetjes Wolvin
Dat doe ik ook zeker!Het was gewoon een schatje. We hebben nu weer een pup van 11 weken en dat gaat ook super! Liefs,Claudia
Gelukkig! wen hem/haar aan de kinderen maar dat zal vast goed gelukt zijn zo te lezen in je bericht. Zo door gaan! Groetjes Wolvin.
Wij hebben een kater Jinxy van 5 jaar en een Franse Bulldog met de naam Stitch van nu 8 maanden. Oh ja een ook nog een vis. Genoeg huisdieren voorlopig.