Fort Alpha. Full house. Lotte (een meisje wat op haar navel duwde en dan verdween) leuk liedje ook. Punky brewster Kinderen voor Kinderen van vroeger. Ik ben dus gek op kinderseries, beetje jeugdsentiment.
- Telekids, lekker op de zaterdagochtend. - Buffy!!! Oh vond ik zo leuk, waarom is die er niet meer op?!
Oooh ja... Full house! Punky kan ik me ook herinneren ja... Was toen heel leuk... maar of ik dat nu nog zo leuk zou vinden... Ooooh en hoe heet die serie ook weer... Met die hond Dreyfuss en diezelfde acteur die ook in Punky speelde... Hij speelt hierin een kinderarts! En dan met die roodharige dochter en die donkerharige... En dan die Charlie... oooh leuk! En dan die serie waarin Tracey Gold speelt.. en dan die acteur met die krullen die Mike speelt.. en een personage dat Ben heet...
Saved by the bell.. ook zo leuk. Ready or not! Die serie wat jij verteld ik weet het best wel.. maar kom er niet op!!!
Over mijn lijk. Maar dat komt ook terug op nederland 2 of 3 geloof ik binnenkort. Helaas niet meer met de presentator Patrick Lodiers. Erg mooie en boeiende serie over de omgang van jongeren met een ernstige ziekte. Is misschien niet het meest gezellige onderwerp maar wel erg leerzaam en mooi om te zien hoe mensen in staat zijn om positief te blijven. Zelfs in de wetenschap dat je niet lang meer te leven hebt.
Ik weet het weer... heb het even opgezocht: Die serie met die kinderarts is Empty Nest en die serie met Tracey Gold heet Growing pains Overigens vind ik de Cosby show ook super... Komt er gelukkig nog wel op
de honeymoon quiz en dan weer lachen over het foute kapsel van ron haha. en dat foute liedje erbij hihi
Heartbreak High, dat zou echt wel leuk zijn om dat weer eens te zien. Jammer dat er ook nergens DVD's te koop zijn hiervan want dit was de enige serie die ik wel op DVD zou willen hebben.
Growing pains! Heerlijke serie, mag ook terug van mij. En... Fort Boyard. Vond ik altijd erg leuk om naar te kijken!