voor Mila (als ze wat ouder is dan): maple town, de droomshow, geef nooit op, mini playbackshow. voor mezelf: beverly hills 90210 (de echte, niet dat slappe aftreksel van nu. heb seizoen 1 op dvd, maar toch te duur om alles aan te schaffen) buffy en inderdaad ook heartbreak high! oeh drazic!!!! @ dreames: ik heb full house 1, 2 en 3 op dvd, puur uit nostalgie. de serie valt echt heel erg tegen als je het nu weer ziet. jammer, want was ook echt een van mijn favoriete series van vroeger! zelfde geld voor joan of arcadia, was vroeger inderdaad ook echt geweldig, en in schotland weer alle afleveringen gezien (die werden daar dus wel iedere dag herhaald) en was gewoon echt niet leuk meer.
My so-called life! (Met Claire Danes maar vooral jared leto mhmmmmmmmm) Heartbreak High, jaaaaaa geweldig ook!
Heartbreak High!!!! Hahaha, voor 15 euro heb ik pas geleden via Marktplaats alle afleveringen op dvd gekocht. Wat SUPER om weer terug te zien met Drazic en Ryan enzo! Gilmore Girls kijk ik nu ook weer op net5... Telekids en de Droomshow voor ons kleintje straks lijkt me ook super Ohjaohja en 21 Jump Street (heette dat zo?) met een jonge Johnny Depp als agent... Mjummie!
Heartbreak High! Zooo leuk! en een serie...over een zwart gezin...met een heleboek broers en zussen...geen idee meer hoe het heet...is een amerikaanse serie...ik ga zoeken!
Oooh jaaa... Blossom ook zo leuk!!! Hoorde vanmiddag op tv de tune van The Love Boat... Erg nostalgisch ik weet het.... maar wel leuk
The Cosby Show? Is op tv .... donderdagmiddag en vrijdags misschien ook... Op SBS als ik het goed heb..
Ik heb wel weer eens zin om North and South te kijken (in de kerstvakantie ofzo). En Tour of Duty zou ik ook nog wel eens willen zien. Goh, leuke vraag eigenlijk! Ben benieuwd of me nog meer jeugdsentiment te binnen schiet
- 12 steden 13 ongelukken (dat was spannend vroeger!!) - Rescue 911 (net zo spannend!) - Boy meets world - The Golden Girls - Xena - Hercules - 21 Jump Street - Perfect Strangers - Telekids - Mini Playback Show - Commisaris Rex - Allo Allo - Rad van Fortuin - Full House - The Pinky and The Brain - The Animaniacs (Iiiiiit's time for aaaaaniminaiacs!)
Ze mogen hier op de Zweedse tv Sesamstraat weleens uit gaan zenden. Hebben ze ooit wel gedaan maar het is nooit zo van de grond gekomen zoals in Nederland. Heb twee Nederlandse dvd's van Sesamstraat hier nu en ik kan die teksten wel dromen onderhand, zelfs mijn Zweedse vriend kan de teksten onderhand meepraten. Zoontje vind het geweldig Van mij mogen ze Twin Peaks weer laten zien. Bij voorkeur op een dinsdagavond, dan ben ik altijd thuis
Fort Boyard!!!! Helemaal geweldig!!! Ook love letters!! oh en mevrouwtje theelepel dan, dat zo voor onze dochters helemaal geweldig zijn.
Er zijn zoveel leuke programma's die ik nog wel eens weer wil zien: * mini-playbakshow * supriseshow * love letters * telekids * vrouwtje theelepel * boes * full house * vrouwenvleugel. geweldig!!!!!! hahahaha
ff denken : TELEKIDS !!!! helemaal geweldig !! vrouwenvleugel supriseshow read my lips love letters 12 steden 13 ongelukken mini playbackshow
Dit vond ik ook altijd leuke programma's. The Animaniacs komt nog wel maar dan Nederlands gesproken Ook medisch centrum west zou ik nog wel eens terug willen zien. Volgens mij zijn er dvd's van.