Oooh ja... troetelbeertjes... Zooooo lief... Heb ik vroeger een knuffel van gehad... Ik had wensbeertje! Mijn dochter heeft er een videofilm van en zij heeft deelbeertje (paars met 2 lollies erop) hahaha... leuk he... My little pony vind ik ook nog altijd leuk
Dat is een tijd weer geweest he! Alleen weet niet meer welk net maar ik vond het jammer genoeg niet zo leuk als vroeger. Liegebeest vond ik ook leuk maar weet niet of iemand dat kent?
Wat leuk!!! een video er van! ik had vroeger behang van de troetelbeertjes op mn kamer. Wat ik ook altijd keek was Callimero, Seabeard, Snorkels (wat er heeeel soms nog wel voor is). Veel leuker allemaal dan die tekenfilmpjes van tegenwoordig. Maar ja, hoort er waarschijnlijk bij. Gister zag ik nog stukje van Baywatch, was ook altijd erg leuk!! hahaha
Ik denk dat dat komt doordat al die tekenfilms van tegenwoordig zoveel geweld hebben... Het is alleen maar geweld of heeeeeel rare humor... De tekenfilms van eerder waren lief... Seabert heb ik een ringtone van op mijn mobiel
Was dat niet zo een "aftreksel" van de smurfen??? Niet vervelend bedoel hoor... Maar Pierewiet zat toch ook in de smurfen???
Moonlighting (kent iemand deze heerlijke serie nog?) Santa Barbara (bizarre soap) North and South (als eerbetoon aan Patrick Swayze) Cheers (vooral de afleveringen met Kirstie Alley) Floris (Rutger Hauer toen ie nog jong en sappig was) Vrouwtje Theelepel (leuk leuk leuk) Nils Holgerson (jeugdsentiment) en Alle Kinderen voor Kinderen afleveringen graag
Ik weet nog wel dat de smurfen er ook in voorkwamen ja, maar hoe of wat Ik weet het niet meer Kan me alleen herinneren dat ik dat superleuk vond, ook het intro-liedje
Wat leuk een ringtone!!!!! ik heb er 1 van Boes. Blijft leuk. hahahaha Er inderdaad veel geweld en niet dat lieve van de tekenfilms van vroeger. En op zaterdagochtend gewoon weer telekids!!!! er proberen zoveel zenders zoiets te doen maar niets haald het daar gewoon bij!! haha Ik zie trouwens dat je uit omgeving Emmen komt?? Waar kom je precies vandaag?? Ik kom uit Ommen, niet heel erg ver!!!
Nou ja, ik wilde het net vragen. Niemand kent Liegebeest (tenminste, geen mensen uit mijn omgeving)... ik vond het zo leuk! Mag zeker terug! Ennuh... He-Man... Dat keek ik als kind altijd en ik vond het echt heel gaaf. Je had toen Sky Channel in de tijd vóór telekids. oh ik wordt oud! En Baantjer is idd ook heerlijk. Mijn vader nam het altijd op en dan keken we het op zondagochtend. Er zijn nu wel weer herhalingen op tv.
Een tip: bij ons in de bibliotheek kun je ook dvd's lenen en daar hebben ze heel veel oude series! Zo hebben we bijvoorbeeld laatst 'Allo Allo' daar geleend (2 seizoenen!). Ook hebben ze bij Blokker vaak voor een leuk prijsje dvd-boxen met oude series. Wij hebben daar 2 seizoenen van The Flying Doctors gekocht en ook een dvd-box van Thunderbirds (leuk!!!!) en Zeg 'ns A. Die nieuwe serie van Zeg 'ns A vond ik echt helemaal niks aan, maar die oude serie is geweldig! Verder vond ik Love Letters altijd heel erg leuk en ook Het kleine huis op de prairie.
Ik vond de kinder serie Lotte ( volgens mij heette het zo ) super en zou die nog wel eens willen zien, deze serie zag je altijd bij Villa Achterwerk op ned 3, het ging over een meisje wat onzichtbaar kon worden als ze op haar navel drukte .. ... Geweldig !
blossom melrose place models inc beverly hills 90210 spijkerhoek en moonlight, met dat lekker snoepie erin die kwam een aantal maanden geleden op zondagavond op net 5 en zomaar inneens gestopt http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:r_3vEw2UxhCKaM:http://www.impawards.com/tv/posters/moonlight.jpg
Waren er geen 2 series die Moonlightning heetten??? Er was een flink aantal jaren terug ook eentje met Bruce Willis en een actrice.. Die waren privédetectives... En er was ook nog een serie met Candice Bergen... en nog een aantal... Die speelden een redactie van een tv-station ofzo... Was ook zo een heeeeeel stijve man bij hahahaha Hoe heette die serie ook weer...??!!?? Candice Bergen speelde de ietwat sjaggie presentatrice...