hebben jullie net ook gekeken? wat leuk zeg, om al die nummers van vroeger weer eens te horen! Mila is er nog veel te klein voor, en lag dus al op bed, maar mama heeft flink zitten genieten hoor! ik kan niet wachten tot Mila en haar zusje oud genoeg zijn om het ook te kijken. de vraag voor jullie: wat is jullie favoriete kinderen voor kinderen nummer van de afgelopen 30 jaar? en waarom? mijn favoriete nummer is meidengroep, ik kan me nog goed herinneren dat ik aan het knutselen was, en ondertussen meidengroep mee aan het zingen en dansen. en ja, een stuk van mijn vinger af geknipt! heb nog steeds een litteken, en misschien niet de vrolijkste herinnering, maar dit nummer is altijd mijn favoriet geweest!
heb niet gekeken, maar mijn favo's zijn, 'waanzinnig gedroomd' en 'ik mag dit jaar de ezel zijn', vond de clips zo leuk. maarre dat nr van jou ken ik helemaal niet?
komt uit 83 (was ik zelf ook nog niet geboren hoor!) YouTube - Kinderen voor Kinderen 4 - Meidengroep
Kinderen voor kinderen 4 en 5 geloof ik Ken alle nummers, maar favoriet Make up!!!, maar toch ook "nog 4 nog 3 nog 2 nog 1 jajajajaja hiep hiep hoera er is er eentje jarig hiep hiep hoera... oke ik stop wel haha. Heerlijk
ik heb ook gekeken, wat een jeugdsentiment..... was altijd groot fan, kreeg ieder jaar het nieuwe cassettebandje (jee, wat ouderwets) van de lieve sint. mijn favo nummer is "groen". Geen idee uit welk jaar, maar vind dat nog steeds een leuk nummer. En "kriebeltrui" vond ik ook heel grappig.
jaaa make-up!! geweldig! ging dat zelf met mama´s makeup proberen, lippenstift op mijn wang gesmeerd en helemaal onder de uitslag de dag erna, maar wat een heerlijke tijd! en ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd. (volgens mijn broertje: een meisje in zijn hoofd.. aah kleuterschool liefde!)
Make up was volgens mij 1985 YouTube - Kinderen voor Kinderen 7 - Make up - Officiële clip Kinderen voor kinderen 1985 1986 en 1987 waren voor mij favoriet. YouTube - Kinderen voor kinderen (7) : Ruim je kamer op En helemaal deze. Die deden we overal na: YouTube - Kinderen voor Kinderen ( 8 ) : Een Been op de stoep.
Ja ik kon mezelf daar toen goed in vinden. Juist omdat er normaal over werd gedaan vond ik mijn fobietjes niet zo erg. Smetvrees had ik als kind heel erg.
Oh dit ga ik morgen even bij uitzending gemist zoeken. Echt leuk, de oude nummers dan. Idd make-up en meidengroep, op een onbewoond eiland, met 1 been op de stoep. Geweldig. Ga morgen ook met Robyn even luisteren.
op het einde kwam er een balkje in beeld dat op zaterdag 24 nov om 11.20 een herhaling was, maar de 24e is toch echt op n dinsdag.. dus even in de gaten houden!
vond het geweldig, kende al die oude nummers nog en iedere keer als er weer een oud nummer kwam riep ik: oja die ook nog!!
niet gezien... en een favo nummer.. oei.. moeilijk hoor! Met een klasgenootje had ik zo'n mini dansje op 'op een onbewoond eiland' . Maar één been op de stoep werd hier ook regelmatig gedaan op weg naar school . En een ander liedje (met name clipje) wat ik erg leuk vond was dat liedje van 'moeders wil is wet maar vader houd zich daar niet aan' . Ow en dat liedje van "haha hoho ik ben niet ziek dat zie je zo...' inderdaad toch wel jeugdsentiment . Ik ken meer liedjes dan ik dacht . De tekst van 'de ezel' blijft ook gewoon leuk..
Heb er een stuk van gezien... kwam het toevallig tegen met 'zappen"... Moet zeggen dat ik nog steeds onderste boven ben... dat de zanger van "Ramon's verjaardag".... de omgebouwde Kelly blijkt te zijn.... (kende het nummer niet trouwens) Hoorde het gisteren op tv.. en dacht he???? heb ik op youtube nog ff gekeken, maar hij/zij is het echt...