Vanmorgen hadden wij onze 20 weken echo. Super spannend !! Helemaal gezien de gebeurtenis die we het afgelopen jaar hebben meegemaakt. De zus van mijn vriend kreeg een dochtertje met een hartafwijking (tijdens zwangerschap niet geconstateerd) en heeft nu inmiddels een pace-maker voor de rest van haar leven. Gelukkig ontwikkeld deze kleine dame zich super goed. Mede hierom was het voor ons vanmorgen spannend om naar de 20 weken echo te gaan. Maar alles zag er super goed uit. De nieren waren aanwezig en goed ontwikkeld net als de rest van de organen. Ook het hartje deed goed zijn werk en na even kijken blijkt onze baby een goed hart te hebben (100% garantie kunnen ze nooit geven.) Wij waren blij met dit nieuws en neemt een grote zorg weg. Onze uk was actief en lag in een stuit...... Ik hoop niet voor de rest van de zwangerschap.
Wat heerlijk!! Ik moet nog even wachten op de 20 weken echo maar vind het wel heel erg spannend. Geniet verder lekker van je zwangerschap!!
Fijn he om te horen dat alles goed is, gefeliciteerd en nu lekker genieten van de rest van de zwangerschap.