Wij zijn echte bbq fans, en met dit warme weer gaat de Weber straks uiteraard aan. Ik vroeg me af wanneer mijn dochter (volgende week 1 jaar) mee zou kunnen eten. Stokbroodje, hapje hamburger, gegrilde groenten is natuurlijk geen probleem, maar kan rundvleessalade? Gewoon zo'n kant-en-klare bak van de Johma? Ik heb geen zin om met deze hitte speciaal voor haar binnen te gaan koken.
Ik geef dat zelf niet, vind het wel heel zout. De rest wel gewoon, en dan lekker komkommer en tomaat erbij. Heerlijk!
Hier wel afgelopen weekend proeven maar was geen succes. Maar gegrilde groente, hamburger en een aardappel poffen en je hebt toch een complete maaltijd van de bbq voor de kleine?
Het is maar net de vraag of ze dat lusten, ik had toen onze dochter 1 was een huzarensalade gemaakt met oud en nieuw, mayonaise waar ze ivm allergie tegen kon etc. 1 likje en een vies gezicht. Zelf zou ik 't niet aan een kind van 1 geven, maar het "mag" opzich wel. Ik geef zelf liever dingen waar voedingswaarde in zit, vlees, broodje, groenten, extra fruit.
Hoewel onze zoon best van grove prakjes houdt, is dat inderdaad een gevalletje te rare samenstelling.. Wat Suusjeuh zegt, grote kans dat het er niet ingaat..
hier vind mn zoontje het wel lekker,,, maar goed ik heb nog nooit meegemaak dat hij iets niet lust.... maar niet als maaltijd.. gewoon als erbij zeg maar,, of als ik zelf zo´n slaatje heb krijgt ie een paar hapjes