Ivm Maagverkleining krijg ik onvoldoende eiwitten binnen. Deze wil ik aanvullen meteen eiwitpoeder. Welke wordtbgoed opgenomen en is betaalbaar. Ik wil deze het liefst kunnen bestellen. Waar kan ik dit eiwitpoeder zoal onder mengen
Kijk eens bij Body & Fit, daar hebben ze een groot aanbod. Ik gebruik zelf overdag de whey perfection en voor het slapen gaan een caseïne shake, maar ik gebruik het voor een heel ander doel dan jij (ik sport nogal fanatiek en wil graag spiermassa opbouwen) Ik meng het zelf gewoon met water, maar kan ook met melk, of door de kwark of yoghurt bijvoorbeeld.
Body en fit ben ik persoonlijk niet tevreden over. Zit veel overbodige dingen in. Heb zelf de pure whey van nutrend Pure Whey - Nutrendonline
Ik gebruik Sunwarrior, plantaardig eiwit. Van whey krijg ik last van m'n darmen, dat is vervelend. Ik meng Sunwarrior met water, heb er laatst ook pannenkoeken mee gemaakt trouwens.
Mijn man heeft deze van body fit. Voor spiermassa Nu actie. 3 dozen a 12 servings Inc mengbeker a 15 Euro. En 18 als je zakjes per stuk verpakt wil hebben. Boven 20 gratis verzendkosten en een kadotje als bidon. Verschillende smaken als hazelnut Nutella, pistache maar ook milkshakes etc
Daar loop ik ook tegenaan momenteel en ben die van fit for me gaan gebruiken. Ik krijg 2 bussen per half jaar opgestuurd voor iets van 57 euro. Maar ik neem daar ook mijn wls vitamines af. Ben in totaal iets van 130 euro per half jaar aan alles kwijt. Ik heb we eerst het proefpakket besteld. 1 eetlepel per dag is voldoende en doe het in mijn yoghurt of kwark.
Ik gebruik de whey delicious van XXL nutrition vanille kaneel vind ik een hele lekkere smaak! Ik meng het sochtends met water, Brinta of havermout en wat verse aardbeien, blauwe bessen of frambozen. Na het sporten meng ik het met magere yoghurt.
Ik gebruik ook plantaardig, ben allergisch voor melk. Ik heb gekozen voor Orangefit, is nog best lekker spul ook. Ik gebruik het overigens ook omdat ik erg moeilijk aan voldoende eiwitten kom vanwege een hele hoop allergieën.