We zijn druk bezig met het bouwen van onze woning. Ik was vandaag op pad gegaan voor plisse gordijnen, we hebben er 5 nodig in de woonkamer. Waren bij de speciaalzaak 600,- per stuk van het merk Bece. Via Kwantum, Hema, Leen Bakker etc. een stuk goedkoper zie ik op internet. Maar heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Ook stevig en mooi afgewerkt? Het gaat dan om die dubbele plissé gordijnen, duette's heten ze volgens mij. Ben een beetje bang voor goedkoop-duurkoop... Maar aan de andere kant, die 600,- per stuk heb ik ook niet zo liggen... Moet de rest van het huis ook nog een beetje aankleden
Wij zijn toevallig ook bezig met duettes top down bottom up, van het merk luxaflex bij de speciaalzaak zijn we rond de 1200 euro kwijt voor 4 stuks.
Wij hebben voor de leenbakker variant gekozen en ja je ziet het verschil t.o.v. de speciaalzaken, maar voor ons was 1200,- gewoon echt een belachelijk bedrag t.o.v. 120,-. Naast elkaar zie je zeker verschil, maar voor ons een prima alternatief.
Wij hebben ze online besteld bij Solflex; solflexzonwering.nl homepage Ben na ruim 5 jaar nog steeds superblij met mijn keuze Ik heb ze zelf ingemeten en heb opvoor enkele kleurenstalen opgevraagd. Alles verliep echt prima, keurig verpakt en gewoon betaalbaar. Ze doen in mijn ogen niet onder voor de gordijnen van mijn buurtjes bij een speciaalzaak vandaan....
Wij hebben ze een aantal jaren geleden gekocht via sundiscount. Is een Duits bedrijf. Je kan online de prijs berekenen en dan meteen bestellen. Ideaal en binnen een aantal weken netjes thuisbezorgd.
Wij hebben sinds deze week plissé gordijnen, Duette. Erg tevreden over. Deze kun je aan de onder- en bovenkant verstellen zodat je bijvoorbeeld alleen in het midden van het raam wat hebt hangen tegen de inkijk. Deze die wij hebben zijn ook nog eens isolerend (warmte en koude). Het kost wel wat, maar de afwerking is prima. De koordjes rollen automatisch op zodat je geen lange koorden hebt hangen.
Bedankt voor de antwoorden!! Ik ga eens kijken bij de genoemde links. Meerdere opties bekijken is altijd handig natuurlijk!